letmein Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Smakte Fanta Shokata i dag. Fanta med smak av hylleblomst og sitron. Personlig synes jeg den smakte høgg og f@en.. men det er meg. Noen av dere som har smakt på den? Hva synes dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kommer ikke til å teste den. Holder meg til cola og bare cola Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 må testes... *skrible ned huskeliste* Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som likte SanSao? Jeg syntes at det smakte like godt som alle andre brus gjør. (Men den var bedre enn Cola). Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hva faen? Fanta shokata? hva er det for en jallabrus? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 SanSao synes jeg var en billig krysning mellom champagne brus og battery, likte ikke den noe serlig. Fanta Shokata har samme farge som Fanta Lemon, men litt snodig smak og ikke minst en rar ettersmak (synes nå jeg). Skal se om jeg husker å dra med meg digicam'et i morra på jobb, så kan dere få se eh.. etiketten.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva skitt? Fanta shokata? hva er det for en jallabrus? verste jalla brusen siden BirgerBrus(et prosjekt en salg og scervice klasse hadde) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Annet variant av champagne brus, dvs ubrukelig. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fanta Shokata har samme farge som Fanta Lemon, men litt snodig smak og ikke minst en rar ettersmak (synes nå jeg). det er sprit trur jeg Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 SanSao synes jeg var en billig krysning mellom champagne brus og battery, likte ikke den noe serlig. Fanta Shokata har samme farge som Fanta Lemon, men litt snodig smak og ikke minst en rar ettersmak (synes nå jeg). Skal se om jeg husker å dra med meg digicam'et i morra på jobb, så kan dere få se eh.. etiketten.. Den kommer ikke til Norge ennå, da... Hvor jobber du eller hva jobber du med?? Shokota kommer vel i uke 16 elns, tror jeg.. Det er btw den som hadde den reklamen med "Make your own bollywood movie" som herjet Humor for noen uker siden Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Er den kommet i Norge? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 http://www.fanta.dk/default.htm Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Noen som likte SanSao? Jeg syntes at det smakte like godt som alle andre brus gjør. (Men den var bedre enn Cola). nå må du dø Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen som likte SanSao? Jeg syntes at det smakte like godt som alle andre brus gjør. (Men den var bedre enn Cola). Jeg syntes ikke at SanSao smakte noe som helst. Og til din informasjon: Det er ingen brus i veden som smaker bedre enn Cola. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 den var forferdelig, og smakte såpe Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Synes SanSao var grei nok. En mild versjon av Tou Eplemost Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 SanSao var heelt Ok 8) Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg syntes ikke at SanSao smakte noe som helst. Og til din informasjon: Det er ingen brus i veden som smaker bedre enn Cola. Cola er ikke brus, det er så populært og mye drukket at det er en egen drikk (IMO) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 SanSao er godt, og Pepsi er sånn ca like godt som Cola 8) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Coca Cola smaker dødt og jevlig i forhold til andre brustyper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå