Eivind218 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei. Katten min har fått asfalt under potene sine, Virker som det plager den. Hun prøver å fjerne det, Men klarer det ikke. Hun lar meg heller ikke ta det. Tips? Sitter fast i pelsen på potene og litt på magen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Får du det ikke av så er veterinæren en opsjon kanskje? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ta en saks og FORSIKTIG klipp det vekk. hold fast katten godt mens du gjør det, under potene er ett sted de fleste katter ikke liker at andre driver. evt kan du oppsøke veterinær, men du kan fint klare det selv... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Klipp det vekk med en liten saks. Neglsaks er fin hvis du har det. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Har fått av litt, Hun virker som hun vil det , men det gjør vondt vis jeg drar for hardt. Har begynt å falle av litt smått ( i sengen min .. ), men få prøve på saks eller/og olje Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Olje funker vel ikke, hvis det er asfalt. Zalo må være bedre. Saks er tingen her. Få noen til å ha katten på fanget, eller hold potene, og klipp. Nekter den ? Vel.. gjør som meg, tving henne :!: Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 hmm, Prøvde istad (med saks), om noen melder seg frivilig til å holde den gale katten min, Lykke til! Tror hun får få det av på egenhånd, Hun har fåt av litt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Pakk inn katta i ett håndkle Da får den ikke klort deg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 :!: kakk den i hodet! neida.. kjipt når katten er umulig. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Pakk inn katta i ett håndkle Da får den ikke klort deg. Det får ikke klort meg nei, Men jeg får heller ikke kommet til potene. kakket henne i hodet, men hun reagerer ikke lenger? Skal det skje? Neida.. hehe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da tar du ut en og en pote. Eller så spørr du noen om hjelp Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hmmm... eg fikk et tips om å bruke en blanding mellom zalo og blenda vaskemiddel. Det skulle vist fjerne asfalt.. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Startet litt smått nå, må nok ta hodet under teppet også, Prøde uten teppe, og gikk overaskende bra.. Hun lå helt rolig i et par klipp, så luktet hun på saksen, Og angrep den etter 2-3 forsøk på å dytte meg vekk med potene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Startet litt smått nå, må nok ta hodet under teppet også, Prøde uten teppe, og gikk overaskende bra.. Hun lå helt rolig i et par klipp, så luktet hun på saksen, Og angrep den etter 2-3 forsøk på å dytte meg vekk med potene Ja, nå vil det vise seg hvem som er musen og hvem som er katten ... :!: Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, Venter til henne kommer opp til rommet mitt pånytt Måtte spise middag og da rømte hun! Bare fanget henne og tullet inn i dynen Lenke til kommentar
runerask Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hvordan fikk hun asfalten på seg? Trudde katter var så lette og raske at dem ikke fikk noe særlig på seg. Min katt hoppet oppi betongdekke for noen år siden, skal si han fikk fart og hoppet utav igjen Ble litt gråhvit på potene men han ristet det meste av seg selv, og resten forsvant etter noen dager. Det var iallfall litt morsomt akkurat da det skjedde for katten skulle jo bare gå inn i luka si, og forso ikke at gulvet var våt betong...tror ikke betongsjåføren skulle overleve latteren etter det... :!: Heldigvis gikk det bra for pus Edit;rette på Endret 14. august 2008 av runerask Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 98 % er borte nå Resten forsvinner nok snart. Hun gikk nok sekunder/minutter etter at den var nylagt Lenke til kommentar
runerask Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 98 % er borte nå Resten forsvinner nok snart. Hun gikk nok sekunder/minutter etter at den var nylagt Det går nok bort til slutt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå