Jom-Jom Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei Jeg holder på å bygge en pc, men så stoppet det opp siden både DVD spiller og harddisk kun har SATA kontakt som strømforsyningen skal kobles til, og strømforsyningen har bare en SATA strømkontakt. Den ene SATA kontakten må nesten brukes på harddisken, så da er spørsmålet hva som kan gjøres med det. Må jeg kjøpe ny PSU(med flere SATA utganger) evt ny DVD spiller(med vanlig 4-pins kontakt), eller finnes det overganger fra vanlig 4 pins strømkontakt til SATA? Si fra hvis problemstillingen er uklar, ellers setter jeg stor pris på svar. Mvh Jom-Jom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fins overganger som fungerer fint. Så lenge strømforsyningen ellers er sterk nok til maskinen så er det ingenting i veien for å bruke overganger. Lenke til kommentar
Jom-Jom Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Fins overganger som fungerer fint. Så lenge strømforsyningen ellers er sterk nok til maskinen så er det ingenting i veien for å bruke overganger. OK, det er jo kjempebra hvis det går. Vet du hvor disse overgangene kan skaffes? Har vært rundt på bla expert og euronics, men de hadde ikke. Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...amp;mcat=27s531 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314336 Lenke til kommentar
Jom-Jom Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Jøss, dette er jo helt enormt! Tusen hjertelig takk for svar. Nå er jeg spart for mye styr til uka. Mvh Jom-Jom Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du kan godt få noen av meg. Lenke til kommentar
Jom-Jom Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Du kan godt få noen av meg. Det hadde jo vært kjempeflott! Trenger egentlig bare en da. Hvordan gjør vi det i tilfelle? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bare ssend adressen på PM så sender jeg den i et brev. Lenke til kommentar
Jom-Jom Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Bare ssend adressen på PM så sender jeg den i et brev. Ok, da gjør jeg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå