Gå til innhold

Bk: Gitarsolo i midnattsol

Ejrik

Anbefalte innlegg

Blide tok jeg under buktafestivalen i tromsø. Jeg var på jobb og vist at det skulle skje ett eller annet stunt under Los Planatronics sin konsert, men jeg hadde ikke forstilt meg at gitaristen skulle ut på fjorden i båt men han spilte en 5 minutter lang solo.. Bilde er tatt ide han kommer i land og skal opp på scena igjen. Bilde er langt ifra teknisk godt. Motlys, litt uskarpt og skeiv horisont(ja,jeg kan rette d opp). Likevel så er jeg meget fornøyd med bilde og syns det har en artig setting. Vil bare høre hva dere andre også synes?

post-93677-1218276663_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det store problemet her er ikke uskarphet og denslags problemer. Det kunne jeg lett oversett. Det store problemet er at gitaristen ikke isoleres fra bakgrunnen i det hele tatt. Med dårlig syn og uten briller ville man ikke fått øye på ham i det hele tatt. Derfor hadde det nok fungert dårlig på trykk også.

Lenke til kommentar

Ja du har ett godt poeng der! Hadde nok blitt et annet bilde om jeg selv hadde stått lavere i forhold til motivet. Selv har jeg aldri tenkt på det. Det er det som er så flott med å få kritikk på bilder. Man lærer til neste gang! Forøvrig så leverte jeg ikke dette bilde til trykk siden det ville stått seg dårlig i forhold til saken journalisten skrev.

Takk for kritikken, setter virkelig pris på at folk tar seg tid til å se på bilder å si hva di synes :)

Lenke til kommentar

det jeg ville prøvd er å ta bilde fra bakken og opp.

om du hadde stilt deg på kne og fått med hele gitaristen samtidlig som du har fått med solnedgangen.. kanskje fått med litt mer av vannet på venstre side. sånn at gitaristen ikke blir midtstilt

på dette bilde blir sol lyset for sterkt så det blender deg på en måte. så da framstår ikke gitaristen som hovedmotiv.

Endret av creaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...