carl-kr. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hei! jeg har en xbox 360 der dvd romen har sluttet å fungere, den leser ingen spill har sett alle videoer om bytte av dvdrom på youtube, og er instilt på at jeg skal få dette til kan jeg bytte til hvilken som helst dvdrom da eller...? ser de har inne på mobilbutikken. http://rcleker.no/index.php?main_page=prod...p;products_id=6 eller på det være samme drev som står i nå.. vet ikek hvilken det er for jeg har ikke åpnet den enda.. takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror nok det skal være bare og bytte den som står inni med den du linker til uten noe problem. Det lå jo ingen info om at den passet kun til en modell eller versjon. Jeg tror ikke du kan bytte til hvem som helst for det kan hende den har egne kontakter bakpå, IDE eller Sata eller kanskje noe eget kun for dems maskiner. For bærbare pc-er sine dvd brennere har ofte forskjellig kontakt så det kan jo hende denne også har. Så anbefaler deg og sende en mail eller ringe ditt og bare spørre dem for sikkerhets skyld så du slipper og måtte sende den tilbake vis den ikke passer. lykke til med byttet av dvd rom. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg regner med at du vet at du mister garantien ved å gjøre dette. Hvis du ikke har modda den allerede, ville jeg vurdert å sende den inn til Microsoft. Det skal vel ikke være noe problem, det står jo at den er til Xbox 360. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis du har garanti på maskinen så burde du sende den inn til microsoft! Hvis ikke må du ha firmwaren fra den gamle dvdrommen og spoofe over keyen til den nye dvdrommen. Er ikke noe vanskelig. Vil anbefale at du skaffer en ms25 dvdrom fra foreks ebay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå