stian-hg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hei! Jeg har vært trofast mot Netshop de siste årene. De har (og har hatt) et bra utvalg og gode priser. Videre har de vært kjappe med å besvare spørsmål og har hatt en generelt god support. Jeg har med andre ord brukt mye penger selv og anbefalt andre til å bestille derfra. Alt har gått smertefritt! Frem til nå... Nå har jeg en sak gående med de der jeg fikk tilsendt et par feil varer. Sendte varene i retur og fikk kun en av de to riktige varene tilbake. Nå har jeg forsøkt hele sommeren å få tak i den siste varen, men de har ikke svart meg på en eneste e-post siden juni til tross for gjentatte purringer. Jeg prøvde å ringe inn og fikk da beskjed om at de ikke fant ut av saken, men at de likevel skulle sende meg den varen jeg mangler. Meget bra, tenkte jeg, men problemet er at den ikke har dukket opp enda, etter 2 uker. Jeg ser fortsatt på Netshop som en seriøs aktør osv., men lurer på om de sliter med bemanningen. Er det andre som har hatt problemer i det siste? EDIT: leifer EDIT 2: Beklager 3-ordsregelen. Har ikke vært så aktiv på forumet de siste årene, så det kan vel skyldes det. Ellers takk for profesjonell behandling (ikke umiddelbar stengning). Endret 9. august 2008 av stian-hg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja netshop har tatt "ferie" nå, eller mange av de ansatte har ferie og derfor de bruker ekstra lang tid. Jeg skulle sende inn hovedkortet og strømforsyningen min så spurte jeg hvor lang tid det ville ta før de hadde fått testet og sendt det tilbake til meg så de 2-3 uker og så til vanlig var det 1 uke. Så det kan jo være at det enda ikke er nok ansatte der til og ta unna alle ordrene som kommer om sommern så ting hoper seg opp hos dem. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Det ante meg, men 1,5 måneder for å svare på en e-post er i overkant mye synes jeg. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Jeg bestille noen varer hos Netshop i sommer. Ikke alt virket. Netshop var rask med å besvare mine henvendelser. Gikk stort sett ikke mer en en time før jeg fikk svar på epostene. Delen som jeg sendte i retur ble sjekket og ny del sendt ut samme dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det ante meg, men 1,5 måneder for å svare på en e-post er i overkant mye synes jeg. Det du gjør da er og sende en ny e-post til dem, fikk du et nr på at e-posten hadde kommet fram hvor det stod at de skulle behandle det du hadde skrevet til dem? De sender automatisk nr til deg vis e-posten kommer fram, vis du ikke har fått et servce nr så har de nok ikke motatt mailen din. Ring dit i morgen og spør å så sender du en ny e-post vis du ikke fikk noe nr fra dem. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå