kjelsnes Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei! Sitter med mye norsk vinyl, CD-er og kassetter som skal selges. Men hvor burde jeg annonsere for slikt? På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Her er noen gode norske: Finn.no Tinde.no QXL.no Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg glemte vist å ta det med i hovedposten, helst kostnadsfrie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvilke titler er du i besittelse av? Er nysgjerrig. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 forum innenfor de diverse sjangrene er alltid lurt. og eBay da. Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ok, takk igjen for hjelp. Jeg får bare prøve å spre ryktet litt på forskjellige forum De fleste platene er jo faktisk uspilte også så det finnes nok noen som er intressert der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå