jakja1983 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg skal kjøpe nytt digitalkamera om noen uker og er i tvil hvilket. Hadde lenge tenkt et S45, men nå har jo Dig. Ixus 400 kommet? Tror du/dere at det vil ha like god bildekvalitet som S45. Ixus er jo mye hendigere, noe som også spiller inn. Kameraet skal jeg bruke nokså allround. Takk for eventuelle svar. Foreslå gjerne andre kameraer i sammen prisklasse som dere mener er gode! Lenke til kommentar
V2003 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Du kan finne mer om IXUS400 her (PS S400): http://www.dcresource.com/reviews/canon/po...iew/index.shtml I følge av testen, har ikke IXUS 400 problem med "redeyes" i det hele tatt .. mens S45/S50/G3 har "redeyes" problemer! Lykke til! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Blir nok et ixus400 på meg også Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 På meg også Har allerede bestillt Lenke til kommentar
girl_from_mars Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har det allerede, og er veldig fornøyd Har ikke fått sjekka hvordan bildene er på PC`en ennå, men på LCDskjermen virker de veldig bra. Har ikke hatt digitalkamera før da, så jeg er vel ikke den rette til å anbefale det. Lenke til kommentar
Bungalow Bill Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Glem Ixus. I denne klassen er det nå kun et apparat som gjelder; Pentax Optios. Kommer i neste måned. 3 megapixler og 3 ganger optisk zoom. Får Ixus'en til å fremstå som en murstein i forhold. For mer informasjon: Goggle. Hilsen Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå