abene Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den europeiske kringkastingsunionen har lagt ut gratis direktesendinger. Les mer Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 NRK har da samme tilbudet? Satt jo nettopp her på ferga og så på sykling, basket mm. Er masse å velge mellom, og er ikke begrenset av IE. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Et godt tiltak, men som WyZarD sier: Det finnes bedre alternativer... Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Og ikke minst uten reklame. Eneste ulempen med NRK er at kommentatorene kan være litt kjedelige, men når de har 6! nettkanaler dedikert til OL, så slipper de unna med det siden det er idretten som skal stå i fokus. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var da måte på å dekke sine spor da Kunne i det minste gitt WyZarD en liten takk. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ har 12 kanaler, men NRK har ikkje fullt så mange? Eller? Finnes det en stream med full HD eller Endret 9. august 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tviler på at jeg gidder og støtte den "dritt" kanalen med hits, og spesielt ikke IE Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er ihvertfall godt å se at NRK følger opp den norske stats målsetning om å benytte åpne standarder. Hadde bare flere tjenestetilbydere klart å tenke slik... Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg synes det er ignorant av EBU å ikke tilby sendingen i et plattform-uavhengig format. Slikt tilhører 1998, ikke 2008. Det er tydelig at webmasteren/designeren ikke har peiling på hverken standarder eller tilgjengelighet og koder nettsidene ved hjelp av en gammel "for Dummies"-bok. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg som er på ferie må ty til EBU siden NRK ikke vil tillate meg å se Ol siden jeg er utenfor Norge. NRK har vel 4 kanaler såvidt jeg vet, men fordelen her er vel at de fleste tingene har kommentatorer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er ihvertfall godt å se at NRK følger opp den norske stats målsetning om å benytte åpne standarder. Hadde bare flere tjenestetilbydere klart å tenke slik... øh, WMV er ikke akkurat en åpen standard. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har en såpass sterk magefølelse av at årets OL kommer til å gå på trynet på ett eller annet tidspunkt etter alt oppstyret foran at jeg knapt gidder å se på. Fett nok, kan se hvordan Tufte gjør det... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Til neste OL så bør NRK bruke Dirac for video distribusjon. Ikkje bare får dei betre biletekvalitet med same bitrate som idag, men den fungerer på alle plattformer. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som har klart å se sendingen på www.eurovisionsports.tv/olympics/ i fullskjem? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det blir dessverre ikke gratis om man først må kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330217 for å få sett sendingene Lurer forresten på hvilken brainiac som har greid å få BÅDE Flash og Windows Media Player som sys.requirements. Det holder tydeligvis ikke å wrappe det inn i ett stykk skitten proprietær teknologi, men det trengtes to Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som har sett åpningsseremonien? Må være noe av det mest spektakulære jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fryktelig til whining, gratis sending og ton med emonix kids over flash og IE lol. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fra hovedsiden deres: Den europeiske kringkastingsunionen og NRK har lagt ut gratis direktesendinger. Men du må bruke IE » Her virker det som om også NRK krever IE noe de ikke gjør. Nå må dere snart skjerpe dere med disse tabloid ingressene. Tilbake til topic: Personlig er jeg veldig fornøyd med NRK sitt tilbud, ser ikke behovet for å bruke noe annet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Flott at denne typen arrangement blir tilgjengeleg på denne måten. Det er fint at vi i større grad kan sjå på det vi ønskjer av dei ulike arrangementa. Som andre har påpeikt er det enkelte ting som kan vere betre, som å ikkje vere låst til ulike plattformer, men eg håper at ting betrar seg til framtidige arrangement. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jaja, fortsatt ingen av dem som viser Judo i det hele tatt.. NBC viser judo live, BBC gjør.. og CBC, men ingen av dem er tilgjengelige for oss normenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå