Øystein.F. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Om du får valet mellom å redde verda, eller fullstendig gruslegge den, vel du sjølvsagt det siste. Les mer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Japansk strategi er noe jeg egentlig ikke har fått prøvd meg på ennå. Jeg skal i alle fall sjekke ut Fire Emblem (til GC eller Wii), liker jeg det skal jeg garantert prøve ut denne tittelen. Edit: Jeg vil også si at jeg er meget glad for at Gamer omfavner slike litt mer ukjente og annerledes spill. Håper dere vil fortsette med det til tross for at disse anmeldelsene kanskje ikke er de mest diskuterte Endret 9. august 2008 av Motoko Lenke til kommentar
olz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Såg simpelt ut, men samtidig avansert på en måte. Grafikkelskera vil nok holde seg laaangt unna ...og det vil nok eg og. som nevnt, et litt sært spel litt for enkelt til strategispel å vere... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nå må du ikke undervurdere dybden i slike strategispill, kun fordi det ikke er et typisk vestlig rts med festningsbygging og ZERG-rush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg