TheCatIsALie Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har nå sett både Cube 1 og 2, men skjønner ikke noe mer... Hva skjer??? Kommer det en treer eller noe? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er en som heter Cube Zero. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 det er vel litt av ideen med cube 1 og 2, at du ikke skal skjønne så mye, men om du derimot ser cube zero, så får du vite en god del. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Cube-filmene kan sees hver for seg eller i følgende rekkefølge: Cube -> Cube 2: Hypercube -> Cube Zero Tidslinjen i filmene er slik: Cube Zero -> Cube -> Cube 2: Hypercube Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kvar kjem Ice Cube inn i rekka? Dårleg rating på IMDB, ut frå teksten minna det mykje om Saw-filmane. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ice Cube? Aldri hørt om (med unntak av rapperen med samme navn). Den er i allefall ikke en del av den offisielle Cube-serien (som er en triologi). Endret 9. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Cube-filmene kan sees hver for seg eller i følgende rekkefølge: Cube -> Cube 2: Hypercube -> Cube Zero Tidslinjen i filmene er slik: Cube Zero -> Cube -> Cube 2: Hypercube Om man absolutt må ha med seg Cube Zero, se den til slutt, da den 1) forklarer for mye, 2) er elendig. Om man er smart nøyer man seg med den brilijante enern. De to andre bidrar kun til å trekke den første ned i søla. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg tror jeg har sett halve første film, og tenkte med en gang "Saw" når jeg så den. Er det noen som vil anbefale meg å se disse filmene når jeg hater Saw? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er uenig. Cube Zero synes jeg var en god og verdig oppfølger de to foregående filmene som er like bra, bare på hver sin måte. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Alle filmene jeg har sett til nå er temlig gode. Kanskje litt for like... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Eneste filmen som en burde droppe er film nr. 2 i serien. Cube Zero er ikke spesielt bra, men en slipper å irritere seg over alle spørsmålene en lager i enern. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Cube 2 er jo kung! Tror jeg må gi Cube Zero en ny visning. Likte den ikke så godt første gang jeg så den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Cube Zero er ikke spesielt bra, men en slipper å irritere seg over alle spørsmålene en lager i enern. Det er jo nettopp uklarheten og spørsmålene som enern reiser som gjør den bra. Jeg for min del hater at de drøvtygde konseptet ihjel med etterfølgerne ( og da i sær den miserable Cube Zero) som frarøvet enern mystikken. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den gjorde vel egentlig det, men jeg finner slik mystikk ugudelig irriterende; noe som gjorde filmen svært velkommen. Blir som med kofferten i Ronin. Hadde nesten lyst på en oppfølger bare pga. at jeg har lyst til å vite hva som var i den. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Orginalen fra 1969 er mulig å se på google http://video.google.com/videoplay?docid=-6...76646&hl=en Endret 9. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Håper det kommer mer Cube filmer. Etter å ha sett alle 3 er jeg fortsatt litt forvirret.. Men det er vel relativt naturligt Endret 9. august 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Alle tre"? Så du ikke linken jeg gav deg. Må jo se orginalen skal du kunne skrøyte at du har sett alle Cube filmene... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Forklarer den hvorfor eller hvor alt skjer? Blir jeg noe klokere? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor må absolutt alle filmer forklare alt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Greit med litt forklaring, men eeeelsker merkelige filmer/ending. Love. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå