axl Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 28020 kr er forskjellen mellom 1,9tdi og 140hk sportline for å være helt nøyaktig Takk for mange tips. Forskjellen ved kjøp på din bilpartner er faktisk 60.000 på 1,9 og 2,0 motoren, tror nok jeg går for den hvis ikke selger fra Møller ringer meg på mandag med en kanonpris Forhåpentligvis klarer jeg å ordne lån med pant i bolig istedet, så unngås mye pes med mellomfinansiering etc, og jeg kan hente bilen selv. Bestemt meg for dette oppsettet. VW Golf STV 1.9 TDI DPF 105HK DSG Comfortline Tilhengerfeste - avtagbart Tåkelys foran Navigasjon RNS 510 DVD (R2A) Climatronic Lyspakke og siktpakke II - Regnsensor - Automatisk avblendet innvendig speil - Automatisk innfellbare sidespeil samt markbelysning som lyser opp bakken nær bilen. - Gulvbelysning foran som tennes når fordørene åpnes. - Coming home- / leaving home-funksjon for hovedlysene 2613,- Premiumpakke for DSG - Multifunksjonsratt i skinn med girskift - Girspak og parkeringsbrems i skinn - Lettmetallfelg, Toronto, 16 tommer - Dekktrykkkontroll - Parkeringssensorer bak - Nedfellbart passasjersete foran - Kjørekomputer Plus 295494,- Tror det er et godt oppsett med tanke på 2.hånds verdi Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 28020 kr er forskjellen mellom 1,9tdi og 140hk sportline for å være helt nøyaktig Takk for mange tips. Forskjellen ved kjøp på din bilpartner er faktisk 60.000 på 1,9 og 2,0 motoren, tror nok jeg går for den hvis ikke selger fra Møller ringer meg på mandag med en kanonpris Forhåpentligvis klarer jeg å ordne lån med pant i bolig istedet, så unngås mye pes med mellomfinansiering etc, og jeg kan hente bilen selv. Bestemt meg for dette oppsettet. VW Golf STV 1.9 TDI DPF 105HK DSG Comfortline Tilhengerfeste - avtagbart Tåkelys foran Navigasjon RNS 510 DVD (R2A) Climatronic Lyspakke og siktpakke II - Regnsensor - Automatisk avblendet innvendig speil - Automatisk innfellbare sidespeil samt markbelysning som lyser opp bakken nær bilen. - Gulvbelysning foran som tennes når fordørene åpnes. - Coming home- / leaving home-funksjon for hovedlysene 2613,- Premiumpakke for DSG - Multifunksjonsratt i skinn med girskift - Girspak og parkeringsbrems i skinn - Lettmetallfelg, Toronto, 16 tommer - Dekktrykkkontroll - Parkeringssensorer bak - Nedfellbart passasjersete foran - Kjørekomputer Plus 295494,- Tror det er et godt oppsett med tanke på 2.hånds verdi Ser utrolig bra ut dette her! Men du har ikke vurdert Sportline da? Viss du kjøper fra dinbilpartner, holder du oss oppdatert hvordan prosessen er? Vi skal kanskje kjøpe bil derifra selv... med tanke på en besparelse på 106 000 kroner Lenke til kommentar
axl Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 de tilbyr bare sportline på 2,0 versjonen. alternativ er senket med 17" felger for 8000..vurderte det, men tror det er bedre å legge pengene i anlegg\Navi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 de tilbyr bare sportline på 2,0 versjonen. alternativ er senket med 17" felger for 8000..vurderte det, men tror det er bedre å legge pengene i anlegg\Navi Hvis du mener orginal senking så glem det. Hadde det på min Golf 2002 mod. (kjøpte den med orginal senk fra vw. 25mm) Bilen er like myk som den var fra før, men dempingen er kortere. Det vil si mye støøre fare for at bilen slår nedi. Altså helt ubrukelig. Kjøp deg heller senkesett selv ved siden av. Dette gjør du også evt. med felgene, da VW felgene er fryktelig dyre hvis du kjøper dem der. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 de tilbyr bare sportline på 2,0 versjonen. alternativ er senket med 17" felger for 8000..vurderte det, men tror det er bedre å legge pengene i anlegg\Navi Ville ikke lagt pengene i navigasjon. Vi har selv navigasjonen fra Vw og det er utrolig mye nye veier nå så vi ser på den som nesten ubrukelig. Kartversjonen er enda fra 2006. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eneste grunn til å kjøre med navi til daglig, når man kjører på kjente veier, er å få påminnelse om fotobokser, og det er et problem på mange integrerte navi'er. Dyre/utilgjengelige kartoppdateringer er et annet problem. Jeg bruker TomTom med Europakart, og har den med også når jeg drar med fly og kjører leiebil i andre land. Veldig praktisk også når du er i London eller en annen stor by og skal finne veien hjem til hotellet. Lenke til kommentar
axl Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) men vil ikke Navi programmvare bli oppdatert etterhvert inklusivt i prisen? Har ca 10-15000 jeg kan trikse med: alternativer: Navigasjon RNS 510 DVD 12.000 Radio RCD 500 - 250W Soundsystem 9100 Radio RCD 500 - 8 høyttalere 3400 Soltak panorama 7600 Xenonlys (nær- og fjernlys) 8700 (koster ikke disse grisemye å bytte?) Mørke bakvinduer 1900 Skinnseter 15400 (er det kun seter som er skinn, eller annet interiør også?) Soltak\RCD 500 - 8 høyttalere er også en kombo jeg vurderer.. Noen som har noe input på kvalitetsforskjellen på disse anleggene? Endret 13. august 2008 av axl Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 men vil ikke Navi programmvare bli oppdatert etterhvert inklusivt i prisen? Har ca 10-15000 jeg kan trikse med: alternativer: Navigasjon RNS 510 DVD 12.000 Radio RCD 500 - 250W Soundsystem 9100 Radio RCD 500 - 8 høyttalere 3400 Soltak panorama 7600 Xenonlys (nær- og fjernlys) 8700 (koster ikke disse grisemye å bytte?) Mørke bakvinduer 1900 Skinnseter 15400 (er det kun seter som er skinn, eller annet interiør også?) Soltak\RCD 500 - 8 høyttalere er også en kombo jeg vurderer.. Noen som har noe input på kvalitetsforskjellen på disse anleggene? Jo det vil den, men Møller har ikke hørt om noe ny programvare enda. Ville valgt Panorama soltak. Er utrolig luftig og flott. Xenonlys er så vanvittig mye bedre enn normale! Et skikkelig must! Lenke til kommentar
axl Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Tilhengerfeste - avtagbart Mørke bakvinduer Tåkelys foran Radio RCD 500 - 8 høyttalere Nettingvegg Norsk vinterpakke Soltak panorama Xenonlys (nær- og fjernlys) Climatronic Lyspakke og siktpakke II Premiumpakke for DSG - Multifunksjonsratt i skinn med girskift - Girspak og parkeringsbrems i skinn - Lettmetallfelg, Toronto, 16 tommer - Dekktrykkkontroll - Parkeringssensorer bak - Nedfellbart passasjersete foran - Kjørekomputer Plus 304.300,- nærmer meg smerteterskel får heldigvis kjøpt vinterdekk billig av svigers Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Tilhengerfeste - avtagbart Mørke bakvinduer Tåkelys foran Radio RCD 500 - 8 høyttalere Nettingvegg Norsk vinterpakke Soltak panorama Xenonlys (nær- og fjernlys) Climatronic Lyspakke og siktpakke II Premiumpakke for DSG - Multifunksjonsratt i skinn med girskift - Girspak og parkeringsbrems i skinn - Lettmetallfelg, Toronto, 16 tommer - Dekktrykkkontroll - Parkeringssensorer bak - Nedfellbart passasjersete foran - Kjørekomputer Plus 304.300,- nærmer meg smerteterskel får heldigvis kjøpt vinterdekk billig av svigers Velg heller Premium-pakke - Comfortline isteden for Premumpakke for DSG. Da kan du også hive på 12/230v uttak. Utrolig greit å kunne lade telefonen med vanlig kontakt. Velg også AUX utgang og skvettlapper foran. Hva slags farge har du valgt til eksteriør og interiør? Endret 13. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Slik ville jeg valgt; 1,9TDI 105 hk DSG Comfortline Farge: Platinium Grå met. Int.farge: Antrasitt (Sort) Utstyr: Lyspakke og siktpakke II (speilpakke) - Regnsensor - Automatisk avblendet innvendig speil - Automatisk innfellbare sidespeil samt markbelysning som lyser opp bakken nær bilen. - Gulvbelysning foran som tennes når fordørene åpnes. - Coming home- / leaving home-funksjon for hovedlysene Premium-pakke - Comfortline - Multifunksjonsratt i skinn - Stor kjørecomputer - Skinn på girspak og håndbrems - Toronto 16 toms aluminiumsfelger (205/55-16) - Dekktrykk kontroll - Ryggesensorer bak - Høydejusterbart passasjersete (std) - Nedfellbart passasjersete - Midtarmlene foran og bak (std) - Cruise control (std) Cruise control er bare helt herlig! Tilhengerfeste - avtagbart Soltak panorama Takrail i chrom Xenonlys (nær- og fjernlys) Mørke bakvinduer Climatronic - 2 sone elektronisk klimaanlegg El-uttak bak 12V/230V trekker inntil 150W. Inkl. fremre midtarmlene Radio RCD 500 - 8 høyttalere - Integrert CD veksler - Spiller MP3 - 8 høyttalere - 4 kanals forsterker (4x20W) AUX-inngang i hanskerommet Skvettlapper foran 306 700,- Har du litt mer og rutte med hadde jeg gått opp til 250watt's anlegget. Har det selv og det spiller utrolig bra! Lenke til kommentar
axl Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 nå er jeg ikke helt med.. eneste forskjellen på de pakken er vel at det er girskift på rattet? mye av det som står under comfortline pakka er jo standard på comfortline modellen. Lurte på om dette var inkl. i den svenske modellen først jeg og, og fikk i svar at: "Utstyret er med. Har samme bil selv i manuelt-gir utgave." kjører Deep black perleeffekt metallic/Maxima Antrasitt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 nå er jeg ikke helt med..eneste forskjellen på de pakken er vel at det er girskift på rattet? mye av det som står under comfortline pakka er jo standard på comfortline modellen. Lurte på om dette var inkl. i den svenske modellen først jeg og, og fikk i svar at: "Utstyret er med. Har samme bil selv i manuelt-gir utgave." kjører Deep black perleeffekt metallic/Maxima Antrasitt Du betaler litt for girshift på rattet da. Har selv F1 giring men bruker det så si aldri. Man har jo chaltinga +/- på DSG'n. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har selv denne F-1 giringen på min Touran og jeg kan fortelle deg at du aldri kommer til å bruke denne. Kanskje bare for å teste den ut, men ikke for noe annet. Den er rett og slett overflødig, og jeg mener at DSG'en styrer dette bedre enn du gjør selv. Grunnen til at JEG valgte dette var bare for at mye-vil-ha-mer kom og tok meg Men jeg står på mitt angående motorvalg. 20.TDI 140HK'er mener jeg er en god "invistering" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå