insolvent Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som vet om andre telefoner med multitouchscreen enn Iphone? Om det ikke er noen på markedet nå, så kanskje det er noen på gang?? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 For øyeblikket så er det kun iPhone som har multitouch. (Correct me if i'm wrong) Vanskelig å si om eller når det kommer andre telefoner med multitouch. Slik jeg husker så har Apple patent på multitouch. (Correct me if i'm wrong, again) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Patent er dumme greier! Håpet det var noen andre også, siden jeg har litt lyst til å bytte ut min N95, men ikke vil ha Iphone.... Takker! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, sånn går det vettu! Men folk på ModMyiFone har ett prosjekt på gang. De prøver å få Linux inn på iPhone. Kanskje du vil skifte mening da? Hehe Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ser ut til at det kommer en modell til med multitouch: Meizu m8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå