ThePhantoMimer Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg installerte nylig winXP på følgende system: Athlon T-bird 1,2 GHz Asus A7V133-C Gainward GeForce 2 Pro SBlive1024 standard modem standard NIC (10/100 ethernet) Pioneer 1640 dvd Plextor 16/10/40A 512 mb Apacer ram (2x 256) ThermalTake Super Orb vifte Problemet mitt er at win XP viser en BOSD hvis jeg prøver å start maskina med FSB på 133MHz. Siden multiplier står på 9 og FSB i sikkermodus er på 100MHz, kjører jeg dermed bare i 900 MHz, og det suger jo litt. Kjørte tidligere win2000 Advanced Server, og det gikk helt fint. Har siste bios, siste Nvidia drivere og siste Via 4-in1. Noen som har noen råd? Mange Takk. Lenke til kommentar
RadeonZ Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Hadde samme problem når jeg instalerte WinXP på min maskin. Instalerte det på en duron, og det gikk greit. Oppgraderte til Athlon XP, det var teit. Da ville ikke WinXP sammarbeide med meg lenger. Installer WinME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå