rogergr Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Robert "Hagrid" Coltrane brukt på ettersøkt-plakat i jakten på lokal 16-åring. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jaja, det kommer jo klart fram av plakaten at det ikke er snakk om skuespilleren. Så jeg ser strengt tatt ikke problemet. Litt morsomt bare med andre ord. Men nå er det jo aldri så koselig å få hengt opp ansiktet sitt overalt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Om jeg hadde sett den plakaten i gata, uten å lese det som stod med liten skrift, hadde jeg trodd at Hagrid var skurken. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis de ikke kan bruket bildet av ungen, kan de ikke bare da ha en beskrivelse uten bilde? Hvorfor bruke et bilde av en helt uskyldig fyr som ikke ligner i det hele tatt? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bakgrunnen for bildebruken av Coltrane er ifølge BBC News at New Zealands lover forbyr publisering av bilder av mindreårige kriminelle. Tipper det er ett lite stunt for å vise misnøye med loven og få oppmersomhet rundt den. Med tanke på at jeg leser om det fra den andre siden av kloden må det vel sies at stuntet lykkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg