solaN - Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det noen som vet om det kommer banjo & kazooie til wii? Det hadde vært såå bra Sjekka google, men fant egentlig ingenting Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 De som lagde Banjo kazooie spillene (Rare) er kjøpt opp av Microsoft. http://www.gamer.no/artikler/microsoft_lik...onkurrent/52803 avsnitt 3 Kaaanskje det kommer noe i virtual console? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Thor forklarte det så fint over. Ikke forvent at at det kommer noe på VC heller, da 1'ern er annonsert for Xbox Arcade. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Men eier ikke nintendo også spillene som blir utgitt? Trodde det var et lite håp.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nintendo har ikke noe å si i denne saken, slik jeg har forstått det. De gav fra seg alt som hadde med Banjo å gjøre ved salget av Rare. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Uffda. Er vi virkelig nødt til å ty til andre metoder vi som ikke har xbox konsoll da Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 banjo teamet er ikke present hos rare lengre, så du må ikke se bortifra at vi får en åndelig oppfølger av de samme folka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Der tar du feil, hovedpersonene fra de to første Banjo-spillene er fortsatt i Rare, og jobber nå selvsagt med oppfølgeren. Endret 9. august 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 å..~ mente jeg hørte noe sånt jeg da..=Þ though the nye er jo ikke engang like likt de gamle! Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når spill som dette blir annonsert, er jeg så takknemmelig for at broren min har xbox >.< Synd det ikke kommer noe til Wii da. Banjo & Kazooie er liksom en Nintendo-ting syns jeg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Banjo er absolutt nintendo-style. Det er også Conker bad fur day som jeg savner. Er ikke de også av rare? Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det var jo en passe trist nyhet Hadde litt lyst på det Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Banjo er absolutt nintendo-style. Det er også Conker bad fur day som jeg savner. Er ikke de også av rare? Joda, det stemmer det! Men, gjett hvem som får det i posten om ikke altfor lenge! Har begge orginalene til n64 nå også, men glad jeg har 360 for det nye uansett! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg lånte spillet til N64 av en venn. Kjipt å bli tvunget over til Xbox for å se igjen spillet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ulikt Donkey Kong spillene er Banjo Kazooie konseptet eid av Rare, Nintendo og Rare hadde et veldig godt sammarbeid på den tiden, noe som dessverre endret seg over tid. Så eneste muligheten for at BK kommer til Nintendo er at Nintendo betaler Microsoft summer for det samt prosenter av salget. Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
punti Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det kommer ut til xbox 360 bare:/ sorry for the bad news:/ Men det ble jo eid av Rare, og Rare kommer ut til så mange maskiner uansett. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Er sikkert mulig å få tak i det på pc om microsoft kanskje gir det ut der også. Eller så finnes det vel programmer som kan gjøre om et Xbox spill til et PC. Men det blir ikke det samme å spille det på pc uansett :| Endret 11. august 2008 av solaN - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå