Gå til innhold

banjo & kazooie til wii?

solaN -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Thor forklarte det så fint over. Ikke forvent at at det kommer noe på VC heller, da 1'ern er annonsert for Xbox Arcade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nintendo har ikke noe å si i denne saken, slik jeg har forstått det. De gav fra seg alt som hadde med Banjo å gjøre ved salget av Rare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Der tar du feil, hovedpersonene fra de to første Banjo-spillene er fortsatt i Rare, og jobber nå selvsagt med oppfølgeren.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Banjo er absolutt nintendo-style. Det er også Conker bad fur day som jeg savner. Er ikke de også av rare?

Joda, det stemmer det! Men, gjett hvem som får det i posten om ikke altfor lenge! :D

Har begge orginalene til n64 nå også, men glad jeg har 360 for det nye uansett! :)

Lenke til kommentar

Ulikt Donkey Kong spillene er Banjo Kazooie konseptet eid av Rare, Nintendo og Rare hadde et veldig godt sammarbeid på den tiden, noe som dessverre endret seg over tid.

Så eneste muligheten for at BK kommer til Nintendo er at Nintendo betaler Microsoft summer for det samt prosenter av salget. Kommer ikke til å skje.

Lenke til kommentar

Er sikkert mulig å få tak i det på pc om microsoft kanskje gir det ut der også. Eller så finnes det vel programmer som kan gjøre om et Xbox spill til et PC.

Men det blir ikke det samme å spille det på pc uansett :|

Endret av solaN -
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...