tomcse Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kom over et bilde jeg hadde i på Pc'en. Måtte bare le, det er fra oktober 2000, fra det gamle hardware.no-forumet. Nå som diskusjonen om hva som er søppel og ikke har rast litt, kan jeg fra sidelinjen få lov til å legge inn dette [/img] Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Dobbeltpost sier du? Da vil jeg gjerne ha en forklaring på hva du mener med det. Har ikke postet samme tråd to ganger så vidt jeg kan se... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 du postet denne tråden (ikke posten) to ganger, det er det han mener med dobbelposting Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe -- the good ol' days :-S Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg vet jeg hadde en "siden kan ikke vises" når jeg postet denne tråden. Jeg trykket "tilbake" og trykket ok igjen. Men jeg sjekket for sikkerhets skyld at tråden ikke var kommet to ganger, og jeg finner fremdeles kun én tråd (den ble vel slettet av moderator). Her har teknologien skylda, ikke mennesket.. :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Han skal prøve å ta deg eller skremme deg vekk. Ja den var da det ikke fantes diktatur. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg vet jeg hadde en "siden kan ikke vises" når jeg postet denne tråden. Jeg trykket "tilbake" og trykket ok igjen. Men jeg sjekket for sikkerhets skyld at tråden ikke var kommet to ganger, og jeg finner fremdeles kun én tråd (den ble vel slettet av moderator). Her har teknologien skylda, ikke mennesket.. :-? Du dobbelt postet så jeg slettet den ene av postene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 /me kunne ikkje svart uansett.. den mangler "35+"... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 /me kunne ikkje svart uansett.. den mangler "35+"... jeg hadde sagt ":lol:" hvis du bare ikke var Helloween fan. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe 35cm da skulle du hatt problemer å få plassert den på en god måte ned i underboksa :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hehe 35cm da skulle du hatt problemer å få plassert den på en god måte ned i underboksa :wink: Bare å teipen fast til låret det og be og håpe på at du ikke tenker frekke tanker Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hehe 35cm da skulle du hatt problemer å få plassert den på en god måte ned i underboksa :wink: Bare å teipen fast til låret det og be og håpe på at du ikke tenker frekke tanker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bare 22% med 20+ Det er dårlige greier jenter hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå