Gå til innhold

Bra FPS spill med mission (oppgaver, oppdrag)


Anbefalte innlegg

No One Lives Forever 1 og 2 samt utvidelsen Operation J.A.C.K er tre fantastiske førstepersonsskyttere vel verdt en titt. Det utspiller seg på sekstitallet, hvor du styrer en kvinnelig hemmelig agent som skal ta livet av ymse slemminger med et arsenal av morsomme våpen og absurde duppeditter - kombinert med gjennomført humor som parodierer blant annet Charlie's Angels og James Bond.

 

Spillene begynner riktignok å dra på årene, men de har en godt gjennomført stil som gjør at det neppe kommer til å spille noen stor rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altfor skummelt for meg :p

Prøvde resident evil tidligere i dag som jeg tror er gangske likt, værste møkka jeg har prøvd. gøy å skyte folk, men spillet er bygd opp på en veeldig dårlig måte. skulle vært samme "styremåte" som max payne.. da hadde det vært rått.

Kan ikke sammenlignes.... Hvis RE4 er ment å skremme folk, så henger jeg meg på vegne av produsentene... ellernoe...

 

Det er noe helt annerledes... Skrekkspill burde være mer som condemed, at du løper rundt, og har lite ammo, og må bruke det sparsomt og effektivt... Det blir mye skumlere da.... Men har kun prøvd eneren, pga jeg har bare pc.... tror toeren er kun for konsoll....

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint har vel noen av de beste missions som finnes. Veldig stilig historie, og det er en del år gammelt så d kjører nok fint på maskinen din.

 

Krever en del tålmodighet da så passer ikke om du liker best 'run and gun' type spill, men jeg mener opplevelsen er en av de beste jeg har hatt personlig. Dessuten får du spillet med alle utvidelsespakker for en svært billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...