TheCatIsALie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet noen her om noen bra FPS spill med mission? Har prøvd: -BioShock -Crysis -STALKER -Half-Life 2 -Unreal Tournament -FarCry Det er vel de fleste. Lenke til kommentar
NaU.ScRuCkY Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vet noen her om noen bra FPS spill med mission? Har prøvd: -BioShock -Crysis -STALKER -Half-Life 2 -Unreal Tournament -FarCry Det er vel de fleste. Tja. Quake, Call Of Duty, Ghost recon.. Kommer ikke på mere i farta. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Har desverre prøvd dem også. Ikke quake, men liker ikke monsterspill.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Call Of Duty 4 Swat 4 , går vell litt under taktisk men uansett anbefales. Edit; FEAR heh var ikke så mange jeg kom på men ;P Endret 9. august 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du kan jo prøve deg på Rainbow six vegas spillene. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Deus Ex og System Shock 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Counter Strike: Condition Zero Gun (cowboy) Call Of Juarez (cowboy) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Spillene må passe til dette: - 2GB RAM - 1.83 Ghz duo prosessor - Nvidia 8600M GS 256MB Liker helst militære spill. Har runnet Rainbow Six vegas, så blir ikke mer R6 på meg. Noe liknene BF2. Spillene må passe til dette: - 2GB RAM - 1.83 Ghz duo prosessor - Nvidia 8600M GS 256MB Liker helst militære spill. Har runnet Rainbow Six vegas, så blir ikke mer R6 på meg. Noe liknene BF2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Prøv Raven Shield, helt helt helt helt anderledes en Vegas. ellers har du Delta Force spillene, Delta Force 1,2 land warrior og Black hawk down, så kommer det et nytt spill i serien til jul Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hidden and Dangerous 2 Begynner aa dra paa aarene men likevel ett must og passer alle dine kriterier. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Frontlines: Fuel of War har jeg hørt er noe som ligner på BF2.... Bare litt nyere, og en smule mer moderne, men allikevel ikke robot, og laser våpen osv... Bare noen få år framover liksom... Jeg vil anbefale Soldier Of Fortune: Payback Gøy singleplayer og ekstremt gøy online og LAN... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg vil anbefale Soldier Of Fortune: PaybackGøy singleplayer og ekstremt gøy online og LAN... Ehem... 3/10 Hvis jeg var deg ville jeg sjekket ut Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. En pærle som fikk alt for lite oppmerksomhet i forhold til det den fortjente. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg støtter "teletubbiekid" om Riddick spillet. Eneste er att dette ikke er ett typisk FPS spill som Half Life og Crysis, der det legger mye vekt på slåssing med never og kniver (hvertfall i perioder), men etterhvert blir det mer enn nok skyting da ^^ og slåssedelen er veldi kul. Anbefales, hovedpersonen er kul også Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 eneste vettugie av de nye med oppdrag osv er graw2. veldig bra spill, men vanskelig http://ghostrecon.us.ubi.com/graw2/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Splinter Cell: Double Agent. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Splinter Cell: Double Agent. Det er jo ikke et FPS engang. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 har du prøvd Dark Messiah Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Tester Riddick-spillet nå. Har snart fått tak i det. Får det ei gang i morra. Har sett filmen, så har store forhåpninger. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Start på nytt med HL2, EP1, EP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå