En græll grill Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som vet? Slik det er nå kan jeg ikke sende noen key så lenge kontoen er deaktivert, og jeg vil helst slippe å betale en måned for så å finne ut at det ikke går uansett. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Så vidt jeg vet er det kun åpnet for de med CE. Men nå leser jeg ikke SÅ mye nyheter om akkurat Buddy keys da. Sjekk ut mer før du åpner kontoen i så fall. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Det er litt begrenset med info, ja. Får vel bare gå på forumet deres å spørre... men vent, hva er dette? Konto må aktiveres -.- Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Plutselig fikk jeg det til uten å aktivere kontoen. Det kan altså se ut til at man verken trenger CE eller aktivert konto for å invitere en venn dersom noen måtte ønske det Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Buddy cards for dem med "Standard Edition" er nå aktive Det skjedde for noen dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå