Gå til innhold

X-Fi Music Vs. Audigy 2 ZS Platinum

Anbefalte innlegg

Heisann. Har kjøpt meg ny pc (se profli) og er litt i tvil om det er bedre enn mitt gamle lydkort. Det nye er altså et Creative Soundblaster X-Fi ExtremeMusic, og det gamle er et Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum.

Skal brukes til spilling og "vanlig bruk" på et Logitech Z5500 system, og til musikk og videoavspilling på stueanlegget.

Hvilket burde jeg satse på?

Endret av Villmink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg ville valgt X-fi uten tvil har det selv og jeg hadde et adugiy 2ZS lydkort før jeg fikk X-fi.

Vis du setter på X-fi crystalizer så vil du få en klarere og bedre lyd så for meg så var det kjempe oppgradering når jeg satte på crystalizer.

Før den ble satt på så var det ikke så store forskjellen. Har også samme anlegg som deg faktisk og det gir utrolig fin lyd med X-fi. Du har også mange valg om hvordan du vil ha lyden din om du vil la den høres ut som du er i en jazz klubb, opera hall osv så det er mange valg.

info om korte ditt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Bare hyggelig å kunne hjelpe deg, du burde bli ganske fornøyd med X-fi kortet ditt for det gir jo veldig bra lyd vis du setter på crystalizer på fullt og så hører en sang med det og så skrur det av litt så merker du faktisk forskjell.

Jeg trodde ikke det skulle bli noe særlig forskjell men ble posetivt overasket at det var nydelig lyd.

Lykke til med kortet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...