Nektard Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Heisan, var i byen idag og så etter genser stakk innom urban og session, men fyfaen så slitsomme gensere og klær det er der, med WESC og DC osv!! Så lurer på hvor kan jeg finne greie og nøytrale "merkeklær" tenker å ta turen innom Gant, ferner jacobs og kanskje tatler, eller er det bare veldige voksne klær? (er 16) Tenkte litt på merker som Gant, franklin og marshall osv Endret 8. august 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De har et ganske godt utvalg på SmartGuy (DK), om enn kanskje det meste i WESC/DC -stilen så er det hvertfall noe plain. Hvis du ikke vil kjøpe fra nettet, så har du ihvertfall en idé hva som fins innen de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan jeg spørre hva som er bra med Franklin og Marshall? Et vanlig college i USA som har blitt gjort om til en merkevare. Du kan jo prøve en av Ralph Lauren sine hettegensere om du ikke vil ha store slitsome gensre med logo flash. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Kan jeg spørre hva som er bra med Franklin og Marshall?Et vanlig college i USA som har blitt gjort om til en merkevare. Du kan jo prøve en av Ralph Lauren sine hettegensere om du ikke vil ha store slitsome gensre med logo flash. Hvor finner jeg ralph lauren i oslo da? tusen takk for svar folkens;) Endret 9. august 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Denne fra RL er deilig. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Denne fra RL er deilig. Not bad at all.. Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av den. Kashmir er så elsk. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Kjøpte meg en Björkvin genser hos egoiste;) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Björkvin? Er det disse genserene som har sånn kondom lignende logo? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Björkvin? Er det disse genserene som har sånn kondom lignende logo? Tror nok det stemmer ja, selvom klærene ofte kun har ''Björkvin'' på dem. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Der finnes mange gode og fine hettegensere i Peak-butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå