Gå til innhold

NetCom`s OL sending på mobil, virkelig gratis?

Anbefalte innlegg

Er det virkelig gratis, eller det noen skjulte kostnader som de ikke nevner?

Tenkte å sjekke dette idag, siden det visstnok var gratis, så bare for noen minutter 2 ganger.

Men når jeg nå sjekker forbruket så har jeg blitt belastet.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

torbjornen og Marbash: Hva med å sjekke netcom.no før man uttaler seg?

Nå kan du følge OL på mobilen helt gratis! I samarbeide med NRK gir vi deg nå mulighet til å følge OL på mobilTV, uten at det koster degnoe. Forutsetningen er at du befinner deg i Norge og at telefonen din teknisk klarer å benytte mobil-TV.

Så de tar nok ikke betalt for datatrafikken nei, med mindre de har et brennende ønske om en lang krangel med diverse forbrukerorganisasjoner.

Som jeg allerde sa. I pressemeldingen ble det gitt inntrykk av at bruken blir trukket fra i etterkant før regning sendes.

En digi.no-leserer reagerte med vantro over Wap-takster på det som skulle være et gratis tilbud. Det viste seg imidlertid å bare være en feil opplysning på Netcoms nettsider.

- Datatrafikken blir nulltaksert, uttaler Netcoms kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus til digi.no, og bekrefter dermed at tjenesten vil være helt gratis for selskapets kunder i Norge. For bruk utenlands gjelder egne priser.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Vel, vel, då står det altså svart på kvitt at det er gratis. Men er det same kva oppsett ein brukar, eller må ein betale for datatrafikken dersom ein brukar internett-oppsett i staden for wap- oppsett? Ville vore litt forsiktig med det. Kan elles nemne at OL-TV ser ut til å vere gratis med Telenor-abonnement, i motsetnad til vanleg mobil-tv, som kostar per minutt eller månad. Men eg reknar med at ein då må betale per MB i staden. Sjølv har eg FriInternett kveld&helg, og bekymrar meg difor ikkje for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...