Curiousss Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Okeeei, etter flere møter med en eller faste spanske middagsgjester ble jeg dilla på spansk. Har rett og slett lyst til å lære meg spansk. 8D Lærte meg "Gracias" og "de nada" av en fast gjest i dag. Og "Hola" og "Ciao" forrige gang. 8D Om dere kjenner til fine online lære-spansk-nettsider? Og kan dere gi meg noen grunnleggende spansk setninger som brukes i restaurant i forbindelse med servering? 8D F.eks. "Klar til bestilling?" og "Hva vil du/dere ha til drikke?" 8D osv. ben vindo? *spent*!! muchas gracias! Lenke til kommentar
EivindJ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tja, du kan jo prøve å gjennomføre denne: http://en.wikibooks.org/wiki/Spanish Lykke til Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Buenas nochas eller noe ..tror jeg betyr god kveld Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Buenas noches = God kveld/natt. Prøv www.ielanguages.com, veldig oversiktlig og grundig kurs. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå