fredderen Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Var så heldig og få et tatt et bilde av et fly som fløy rundt Fedje, i Hordaland. Har lagt en stund på maskinen da jeg glemte at jeg hadde det. Vell nokk snikk snakk Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ingen som har noe å si om bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Nå er det en normal nett-regel å vente 24 timer før man bumper en tråd ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Flyet blir for lite til at det engasjerer meg. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Kan gjøre et nytt utsnitt... Så flyet blir større Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Blir vell i overkant stort, men for og få med flyet i større skala blir det som dette... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det hjelper desverre ikke. Fordi flyet skule vært større i forhold til omgivelsene. Det du har gjort nå, er å kutte et en del av det som er interessant med bildet. Tom Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Det hjelper desverre ikke. Fordi flyet skule vært større i forhold til omgivelsene. Det du har gjort nå, er å kutte et en del av det som er interessant med bildet. Støtter den. Det eneste jeg egentlig fikk ut av det bildet var tanken "pen gulfarge". Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Okey, blir sånn når man står flere km vekke... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 En av de viktigste reglene i min fotografering er å ikke ta bilder jeg ikke har utstyr til å ta. Det finnes en hel verden å ta bilder av, og mye kan tas både uten både tele og vidvinkel. Ikke kast bort tiden din på prosjekter som ikke kan gjennomføres. Lenke til kommentar
___ Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg synes flyet ble et forstyrrende element i et ellers pent bilde. Men det var kanskje flyet som fanget din interesse, og ikke den pene himmelen? Ellers noterer jeg meg skjev horisont, og forstyrrende elementer i nedre billedkant. Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå