Eplekaka88 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fant eit bilde som eg hadde tatt med lommekameraet mitt Olympus Mju 700 og tenkte å få litt kritikk på dette... Bildet er stilt litt på kontrast og lysstyrke og div div... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er ikke hel-galen som de sier. Det er en del småting som nok kan gjøre det litt bedre. Det er litt rotete på høyre side, så det er mulig at det burde skjæres vekk. Bruen og refleksjonen er ikke midtstilt - det kan gi en mer tydelig effekt. Til slutt så er horisonten litt skjev. Jeg tok meg tid til å prøve ut disse tingene: Håper ikke du har noe imot det. Tom Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kanskje litt frekt, men jeg måtte gi det et forsøk jeg også. Jeg så for meg et litt mer panoramalignende bilde, og så måtte jeg bare ha vekk de fenderne som fløt i vannet på venstre side. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Kan seie at brua er skjeiv men den er slik i virklegheita... den starter høgare og endar lavere eller omvendt Må sei eg likte den panorama ideen... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ser det er en del støy, lavere iso hadde nok hjulpet hvis det ikke er et lousy komprimeringsprogram du har brukt.. Ellers ser jeg noen utbrente partier ved broen og fjellene bak. Tror jeg ville ha fått med broens inn og utgangspartiet og justert den inn med 1/3 regeln. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Paint? Gadd ikkje å legge det inn i photoshop... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gadd ikkje å legge det inn i photoshop... Man bør da gidde å gjøre seg flid med bildet før man legger det ut til kritikk. Jeg liker Tomsis crop, men den kan kanskje kuttes pittelitt i bunn og topp for å komme nærmere panorama, og enten bør venstre siden croppes eller bøyene klones vekk. Bildet er ikke så værst. Masse fine refleksjoner, og bryggen passer godt inn. Den gjør en stor del av bildet, i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå