Jajakanskjedet Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hei jeg slettet lydprogrammet jeg hadde på pcen:( nå er det ikke noe lyd ting nede på start linjen. og datamaskinen kan ikke spille av lyd. hvet du hvordan jeg kan fikse dette? takker for hjelp Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du har sikkert slettet lyddriveren. Finn frem den originale cden til hovedkortet eller lydkortet og intaller driverene igjen. Dersom du ikke har driverene på cd finner du dem garantert på hovedkort/lydkort produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 takk men hvordan kan jeg vite hva hjemmesiden er? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 takkmen hvordan kan jeg vite hva hjemmesiden er? Hvis du vet produsenten av hovedkortet er det bare å søke på google. Modellnummeret på hovedkortet er også kjekt å ha. Det finnes mange programmer du kan bruke til å hente ut denne informasjonen. F.eks Everest som du kan laste ned her: http://majorgeeks.com/download4181.html Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 takk for hjelpen. men jeg fannt ut v det fant ut av hva det het og søkte på google, og deretter lastet det ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå