Gjest mafister Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nr 3 er under planlegging Den skal filmes den 21. denne månden, og vi håper å ha den ferdig redigert innen den 26. Da legges den seff ut på siden min ASAP Noen hint om hva som venter: En gammel Sierra 30mm skudd HMX (C-4 aktig) 12,7mm +++ Gled dere :smile: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Nr 3 er under planlegging Den skal filmes den 21. denne månden, og vi håper å ha den ferdig redigert innen den 26. Da legges den seff ut på siden min ASAP Noen hint om hva som venter: En gammel Sierra 30mm skudd HMX (C-4 aktig) 12,7mm +++ Gled dere :smile: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Godt å se at staten disponerner skattepengene mine ordentelig Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Nr 3 er under planlegging Den skal filmes den 21. denne månden, og vi håper å ha den ferdig redigert innen den 26. Da legges den seff ut på siden min ASAP Noen hint om hva som venter: En gammel Sierra 30mm skudd HMX (C-4 aktig) 12,7mm +++ Gled dere :smile: Hum...blir ikke mye bil igjen da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 omfg! jeg gleder meg Jeg digget Sprengningsekspertene 2, gleder meg til 3'ern <Varlse svarpå dette Temaet> Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 finner ikke siden! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Har hatt litt problemer med serveren i det siste, men det skal være rettet nå. Filmingen er nå ferdig, og vi sitter med 15t med film som skal redigeres ned. Gled dere :-D PS: Det gikk med ca 1800 skudd i diverse kaliber... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Shit, 15t :o Gleder meg til å se nummer 3 Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 får eg lov til å vise den på et lokalt ungdomshus? isofall, kan dere få ferdig nr. 3 før fredag? pleaaaase?? *tigge* Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Seff får du lov til å vise den Hvorfor tror du vi lager disse filmene? Hehe Kan ikke love noe, men skal prøve å få den ferdig til fredag :-) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Vi har desverre hatt et disk-kræsj, så all den ferdig-redigerte filmen gikk til helvete. Heldigvis har vi fortsatt all rå-tapen, men det blir desverre litt forsinket lanseringsdato. Beklager... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 aner eg eit nytt opptak av film to. *hint hd-kræsj!* eg tok nettop å gikk beserk på ein pc vi skulle kaste med øks. Det var pga at alt innhold på HD skulle heilt vekk. Det var faktisk ein befriende følelse! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Vi slipper heldigvis unna med å "bare" måtte redigere sammen nr 3 på nytt. Vi arbeider på spreng for å få den ferdig... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nå får du se å få ferdig redigert nr3, hørtes jo konge ut. btw: Bra smell i bazooka'en med løskrutt på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå