miniPax Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Veit det sikkert er noen som allerde har fått denne linken med seg, men syns den fortjene en plass under humor kategorien for det. De fleste av oss har vel opplevd frustrasjonen med pc, og hatt lyst til å gi den en real omgang juling http://status.no-ip.com/?side=filmer Tar gjerne i mot kommentarer på filmen(e) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ops, postet vist kommentar i feil tråd.. Den var en skikkelig fet film! likte spessielt stormpanservognen! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Fint å se at militæret bruker ammunisjonen fornuftig fin produksjon, hva slags utstyr ble brukt til opptak (inkl. mic) og redigering? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ehh, hvor er det man får lastet ned faenskapen? Greide ikke å finne noe jeg Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 fin produksjon, hva slags utstyr ble brukt til opptak (inkl. mic) og redigering? Hyggelig å høre :smile: Filmingen ble gjort med et digitalkamera fra Sony. Er ikke sikker på hvilken modell det er, men du finner noen bilder av det her, hvis det hjelper deg. Der ser du forresten også hvordan vi fikset det med filmingen når vi kjører. Når det gjelder mic, så er det kun blitt brukt den som er "internt" på kameraet. Er ikke sikker på hva filmen er redigert med, jeg stillte kun opp med server og trigger-happy finger :wink: Skal høre med de som lagde filmen (han som holder seg for ørene når jeg skyter med MG-3 (Demolitionman), og han som skyter med signalpistolen (Hobbyklovn)) imorgen om hva som ble brukt. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 du kan ikke sitte på mye ngt bravo linje.. har 150 kb/s i upload jo! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Begge filmene har blitt flytta til en 100MBit linje Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noe av det råest ejeg har sett noen har gjort med en pc Likte musikken deres og Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg er kjent med hærens reglement iht bruk av våpen og ammo. Regner med at dette ble gjort uten at noen stjernegriser ble informert. Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 skuffa over at de ikke skøyt pc'en med stridsvogna. Kunne i det minste fyrt av en m72 eller en carl gustav. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Rå-fet film!! Hva heter den første sangen som blir spilt? (Rammstein går jeg utfra, men hva heter sangen?) Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Headshot"]Rå-fet film!! Hva heter den første sangen som blir spilt? (Rammstein går jeg utfra, men hva heter sangen?) Rammstein - Sonne Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 skuffa over at de ikke skøyt pc'en med stridsvogna. Kunne i det minste fyrt av en m72 eller en carl gustav. Som nevnt på siden, er nr 3 under planlegging. Kan si at det inkluderer den gamle bilen til folka mine, og 2 skudd 30mm Multi-Purpose (dvs, de sprenger når de treffer målet). En igjennom (håper vi) motorblokka, og en rett forfra (for å se hvor langt kula går igjennom en bil) Til han som spurte om hva som ble brukt av utstyr, så ble det filmet med et Sony DCR-PC4E, og det ble redigert med Pinnacle Studio DV 7. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 konge!! gleder meg til nr. 3 blei faktisk sugen på militære no.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvorfor kan ikke forsvaret lære seg at det er SÅNN man skal lage rekrutteringsfilmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå