Gå til innhold

last.fm - "din top 50" lek/sak/ting

Anbefalte innlegg

din top 50

jeg skal nå poste lenken til min last.fm konto. din jobb er å a) skrive hvilken artist du liker best i min top 50, b) skriv hvilken artist du liker minst, og c) gi mine top 50 en poengvurdering (imellom 1-10, hvorav 10 er det beste). så skal du poste lenken til din last.fm konto og la nestemann vurdere din beste og dårligste artist (på top 50 lista) samt gi deg en poengskala basert på din top 50.

så etter post nummer to vil altså denne debatten utspilles slik for de neste posterene,

1. skrive hvilken artist i forrige posters top 50 er best (i din mening).

2. skrive hvilken artist i forrige posters top 50 er verst (i din mening).

3. gi din personlige vurdering av forrige posters top 50 (skala 1-10 hvorav 10=best)

4. post lenke til din last.fm

min last.fm: http://last.fm/user/indietrash

Endret av indietrash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Queen

2. Queen

3. Veldig "alternativ" musikksmak, hadde kun hørt om Queen på topp 50. :p Vanskelig å gi karakter, men du får ros fra meg for å høre på "nisje-musikk" (no offence altså, du skjønner hva jeg mener :p) fremfor masseprodusert kommersiell musikk, slik liker jeg. :) Vil tro du er ganske interessert i musikk!

edit: last.fm, tåler å bli anmeldt en gang til jeg :p

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

1. David Bowie

2. Red Hot Chili Peppers

3. god variasjon dog med fokus på tungmetall og klassisk rock. veldig mye generisk og kjedelig etter min smak, men noen veldig positive overraskelser som f.eks Sigur Rós, Buckethead, Bob Marley, Duné, Röyksopp osv. en del band som skilte seg fra standarden din. men som sagt - mye som jeg personlig syns er kjedelig. 5/10. ville vært 6 dersom The Cure hadde vært på top 50 og ikke på 58nde plass :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

skal vi se her...

1. Gackt

2. Miyavi (det er ikke verst, men det var det eneste jeg har hørt om som jeg ikke er så glad i, osv)

3. Mye Jrock/pop og andre småting. Det er alltids interessant, det. Det er selvfølgelig vanskelig å gi en karakter ut ifra musikk man aldri har hørt før, og da blir det feil å gi en dårlig karakter til tross for at jeg ikke liker den slags musikk selv.

10/10 for at du hører på så mye jeg aldri har hørt om :D

min.

HEHE

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...