creaT Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 heihei. prøver meg nåkk en gang med et nytt solnedgangs bilde! håper dere liker det!=) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke bra. Ikke napper det, og horisonten er skjev. Nå tøyser jeg litt. Jeg liker bildet, men horisonten er skjev, og det er ikke nødvendig. Tom Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Ikke bra. Ikke napper det, og horisonten er skjev. Nå tøyser jeg litt. Jeg liker bildet, men horisonten er skjev, og det er ikke nødvendig. Tom hehe. er ikke photoshop expert ennå. men du vett vel hvordan jeg retter opp horisonten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 men du vett vel hvordan jeg retter opp horisonten? Nå har jeg selv kun PS Elements, men der er det et verktøy for jobben som kalles for straighten tool. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Fint bildet... en enkel måte å redigere horisonten på er; å trykke på Image og Rotate Canvas.... EDIT: i CS2 og 3 Endret 8. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 en enkel måte å redigere horisonten på er; å trykke på Image og Rotate Canvas....EDIT: i CS2 og 3 Må du croppe i ettertid, eller kan du få PS til å croppe samtidig? Det kan jeg i PS Elements. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 en enkel måte å redigere horisonten på er; å trykke på Image og Rotate Canvas....EDIT: i CS2 og 3 Må du croppe i ettertid, eller kan du få PS til å croppe samtidig? Det kan jeg i PS Elements. ja, hvis man følger den fremgangsmåten jeg beskrev, så må man dessverre det Har ikke satt meg inn i andre måter å rette opp horisonter i CS2 på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå