Gå til innhold

Spørsmål/tvil rundt nytt antrekk

Anbefalte innlegg

Hei,

Ei veninne av meg har "presset" meg til å kjøpe en klessammensetting eg er uvandt med og som eg dermed trenger litt hjelp til. Antrekket skal være til festbruk :)

Antrekket består av:

- lyseblå dongeribukse(litt røff) (som eg hadde i fra før)

- hvit langermet skjorte(standard krage) (som eg også hadde i fra før)

- gråsvart vest (ny)

- svart trilby hatt/mafiahatt (ny, det var i utgangspunktet denne eg ville ha, kun denne)

Det som eg har tvil rundt er valget av lyseblå dongeribukse. Kan dette brukes til dette antrekket? Ser for meg at grå eller svart bukse måtte til.

Og så er det sko. Eg har ingen svarte sko. Bør eg kjøpe noen enkle og uformelle svarte sko eller kan eg bruke noen lyse/rutete Mustang sko som eg har?

Takker for svar. Er egentlig ute å kjører når det gjelder sammensetting av klær eg ikke er vandt til :p

edit: Eg har jo faktisk svarte sko, men dette er finsko til dress. Passer vel ikke helt inn?

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyseblå busker kan jeg ikke se for meg at ser spesielt smart ut.

Jeg ville så absolutt brukt noen mørke, slimme jeans til. Sleng med et mellombredt slips og hvite, enkle converse, og du har et av mine favorittantrekk til byen :)

Post gjerne et bilde i bildetråden etter du har "modifisert" antrekket.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hvis du har noen veldig diskre mansjettknapper ser jeg ikke noe i veien med å bruke de. Helst i søl/platina. Gull blir litt for mye av det gode. Skoene går sikker bra, bare du vasker de først :)

Men for å gjenta, post gjerne et bilde av resultatet i bildetråden. Vi trenger litt aktivitet der.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Da blir spørsmålet, hvordan vasker man slike sko?

Kjøpte de tidligere i vår. Er vel brukt ca 10-12 ganger elns. Da eg kjøpte de sprayet eg de etter anbefaling fra butikken, men allikevel føler eg ikke akkurat at de er enkle å vaske. Noen tips? Skoen består av skinn og stoff. Eg har så langt prøvd standard vaskeklut. Føler at eg bare gjør alt verre når eg prøver :p

Finnes det evnt spesialverktøy for slikt?

Ikke akkurat verdens undergang. Betalte bare 500-600 for de. Men eg liker de veldig godt :)

Lenke til kommentar

Var tilfeldigvis ute en liten tur på byen i dag og kom over disse skoene:

Kostet kr 200. På salg. Røverkjøp. Selv om de var 0,5 størrelse for små.

post-14502-1218480291_thumb.jpg

Ingen innvendinger mot disse? :)

Testet antrekket nå nettopp. Svart bukse ser langt, langt mye bedre ut enn lyseblå. Ingen tvil. Og antrekket var dritkult. Med de skoene.

Og som en nødløsning kjøpte eg meg en billig hatt på H&M i tilfelle den eg bestilte på hattebutikken.no ikke kommer til helgen.

Gelder meg! Siden eg er veldig dårlig til å ta bilder av meg selv, så får eg ikke tatt bilde helt enda. Men det kommer. :)

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...