MoDzoNa Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei. Driver på å leker meg med mitt nye Asus Maximus II Formula kort. Trenger litt hjelp. Ved kun å sitte å øke FSB frequencyen har jeg fått E8400 opp i 4.7Ghz men da låste biosen seg. Trenger litt hjelp til å få den enda høyere. Vet ikke hva jeg skal stille på, det var så mye å velge i ellers av hw: Mushkin 2x2048MB 1000MHz XFX 8800 GT Asus Maximus II Formula 74gb raptor Kjøling: Vannkjøling av ypperste kvalitet. ek-suprme cpu blokk ek-fc88 (g92) laing ddc-1t 10watt moddet om til 18watt med xspc tank topp Radiatorer er dyppet ned i et is bad;) som holder 11grader Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk skal du ha:) Men det var egentlig ikke så mye mer info å hente der. Satt å lekte meg litt på å strappe nb og forandre litt spenninger men greide ikke å få den stabil på 4.7ghz ente opp med å kjøre den på 4.6ghz og fikk der ca. 12900 poeng i 3dmark06. Mot ca 11000poeng på 3.00ghz. Har stoppet prosjektet med å kjøle ned radiatorene med is for denne gang. Pga skal flytte ut av rommet som jeg har nå og inn på et annet. Slik at skal ta det oppingen når jeg får en til radiator som jeg venter på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva slags vcore og mch? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Husker ikke. Var i går jeg drev på med dette. Nå er hele riggen nedkoblet og kabinettet er teipet opp og skal kuttes i slik at det vil nok gå en stund før jeg prøver meg på dette igjen. Men for meg virker det som at cpuen har potensialet til å gå litt lenger. Kanskje ikke i mine hender. Vet ikke helt hvor langt det er vanlig at disse kan klokkes? Edit: Hva er mch? (er litt noob på klokking) Endret 10. august 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå