Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer da?

Anbefalte innlegg

Er i et samboerforhold hvor alt har gått VELDIG fort.. Ble foreldre (dessærre pga dårlig kondom), samboere og alt på kort kort tid.. (1 år omtrentlig)

Har jo selvfølgelig ikke hatt tid til å snakke om viktige ting, eller egentlig bli kjent med hverandre før alt kom så jævlig brått på!

Nå har hun (ikke pga lyst men pga andre, alvorlige ting) vært utro, det skjedde for noen mnd siden og det plager meg fortsatt i form av svekket tillit og den slags..

Hun drikker også litt for mye alkohol, ikke sånn at hun blir full men likevel.. (ifølge meg i hvert fall)

Nå har jeg begynt å få "second thoughts" rundt hele greia, men blir jo litt vanskeligere siden vi har en datter sammen og alt..

Hva F*** skal en stakkars fyr som bare vil at dattera skal ha det godt gjøre?

råd og tips mottas gjerne! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal aldri rushe "into" saker å ting før man har tenkt nøye gjennom det, spesielt når det gjelder så viktige situasjoner som dere har kommet opp i. Men uansett, hva med å spørre om hun kan slutte å drikke så mye som hun gjør? Er hun glad i deg respekterer hun nok det skal du se ;) Men er dere ikke riktig glad i hverandre blir det feil å være sammen bare pga at dere har en datter sammen, det syntes iallefall jeg. Dere klarer sikkert til å få til en god løsning ang og ha datteren annenhver uke eller noe slikt.

Ta det med ro, alt ordner seg til slutt ;)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Har du lyst til å være sammen med henne for å gi forholdet en real sjans, samt hjelpe henne med drikkingen? Eller vil du virkelig ut av forholdet?

Jeg syns ikke datteren skal være en faktor, kanskje jeg er slem og kynisk. Men jeg tror heller ikke det vil være udelt positivt for et barn at foreldrene kun er sammen pga. det, og ikke fordi de liker hverandre eller ønsker å være sammen uansett.

Lenke til kommentar

Et barn som vokser opp med separerte foreldre har det bedre enn barn som vokser opp med samboende foreldre som ikke vil være sammen lenger.

Hvis du fremdeles vil være sammen med henne, så får du bare ta tak i det du selv mener problemet er. Jeg er ikke sikker på hva du mener med drikkingen, kan hende jeg tar meg en rundt 30-40 øl på en uke, før eller etter jobb, også holder jeg festingen til helgene. Det er absolutt ingen skade i å sitte ute og ta seg noen pils.

Sitter hun derimot alene hjemme og drikker, så vil jeg tro det ligger noe mer alvorlig bak det. Hvor mye snakker dere sammen? Vil hun snakke i det hele tatt? Gjør dere ting sammen?

Jeg har ikke barn, men jeg er samboende. Vi har vært sammen i 5 måneder, samboende i 4. At ting kanskje går litt fort for seg i svingene er ikke noe hinder for at dere kan fortsette å være glad i hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...