HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kjøpte meg en ny kommode i dag. Betalte nesten 1300 kr, og enda måtte jeg sette den sammen selv. Og for et slit det var! Noe av det verste jeg har vært med på. Men nå er den oppe, og den er ufattelig fet (trodde aldri jeg skulle si det om et møbel)! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Faktisk Bohus. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Har dessverre ikke noen mulighet til det, i mangel på noe å ta bilde med. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tok meg 3 dager å montere ett Jysk-skap. Sweet! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det har jeg full forståelse for. Det å montere møbler, og tortur, har bare hårfine forskjeller. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du har så rett, så rett. Brukte to dager på å montere den helvetespulten her. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Du har så rett, så rett. Brukte to dager på å montere den helvetespulten her. Det er et slit verre enn helvete, men har man gjort det rette valget av møbel så er det definitivt verdt det når man er ferdig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har dessverre ikke noen mulighet til det, i mangel på noe å ta bilde med. Kanskje det ligg bilete av han på bohus sine nettsider? Eg vil i alle fall sjå bilete, eg er nemleg på leit etter nye møbler til hybel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Kanskje det ligg bilete av han på bohus sine nettsider? Eg vil i alle fall sjå bilete, eg er nemleg på leit etter nye møbler til hybel I'm on it. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm, kanskje den er lik som min? Er i samme serie som pulten. Kosta nemlig 1300 den og Forresten, denne var mye enklere å sette sammen enn pulten. Tok bare to timer (^_^) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm, kanskje den er lik som min? Er i samme serie som pulten. Kosta nemlig 1300 den og Forresten, denne var mye enklere å sette sammen enn pulten. Tok bare to timer (^_^) Den er i samme stil og farge, men ikke lik. Min har blant annet andre håndtak og en ekstra skuff. Sliter litt med å finne bilder av den hos Bohus. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Greit.. Du trenger ikkje å stresse meir med det Såg fin ut den andre også. Er noko slikt eg er på jakt etter. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Min er hakket mer moderne, og hakket mer stilisert; men i samme sjanger. Liker denne fargen godt når det gjelder møbler (kaffe?). Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Stemmer. Og håndtak i sandblåst aluminium. Har du den som har 5 skuffer, men som er litt smalere og høyere? Fargen passer forøvrig perfekt på rommet mitt, med mørke lister og gulv, og kaffe latte-fargede vegger:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Stemmer. Og håndtak i sandblåst aluminium. Har du den som har 5 skuffer, men som er litt smalere og høyere? Jeg har den som heter Valencia. Jeg har den med 5 skuffer. Den finnes i en smal og en bred versjon; jeg har den brede. Prøvde å søke på google, men fant ingen brede i kaffe; og den er ganske stygg i de andre fargene. Skulle gjerne ha tatt et bilde av den, men jeg har bare et elendig mobilkamera som ikke er noe tess uten godt lys. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har en fin kommode som står ved sengen min. Det er en grønn kommode, og den er veldig fin. Jeg har samlet mye rart, det kan du nok forstå. Der har jeg et gammelt munnspill som jeg spiller på. I den tredje skuffen ligger min vaskeklut. Men akkurat denne skuffen får jeg ikke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå