espenta Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har akkurat bygd meg ny PC, men får ikke installert windows. Booter fra cd'en og har slettet alle tidligere partisjoner. Første gang fikk jeg formatert C-partisjonen, men med en gang filene skulle kopieres, fikk jeg feilmelding om at de ikke kunne kopieres til harddisken. Etter dette får jeg ikke formatert harddisken. Jeg har nå prøvd med den gamle 320 GB SATA-disken, med akkurat samme problem. Jeg var helt sikker på at harddisken var ødelagt før jeg testet med den gamle. Nå har jeg ingen anelse om hva som kan være galt. Oppsettet mitt er: Asus P5Q Pro (P45) Intel Core 2 Duo E8400 POWERCOLOR Radeon HD 4870 CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB SAMSUNG SpinPoint F1 750GB SATA2 32MB Tagan 480W PSU Håper noen har noen tips! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kvifor ein Windows er det du skal innstalere? XP eller Vista? Lenke til kommentar
espenta Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 XP. Men fikk det faktisk til å fungere ved å bytte dvd-spiller. Den klarte å lese cd'en ved å starte opp innstalleringen, men ikke å formatere. Men nå er alt i orden. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har så og si samme deler som deg untatt hk har P5E. Og untatt PSU som er altfor liten og jeg kan kanskje tippe dette er synderen? Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har så og si samme deler som deg untatt hk har P5E. Og untatt PSU som er altfor liten og jeg kan kanskje tippe dette er synderen? Jeg tror ikke PSU er synderen. har selv bare 500 W Gigabyte p35ds3r 2gb ddr2 250 gb 320 gb 500 gb msi 8800gts c2d e8400 + ekstra stor cpu vifte, 3 andre vifter pluss neon. jeg har aldrig hatt problem med for lite effekt går som bare det. er nok et annet problem... Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Nei burde holde, men alikevel er det litt lite husk at 4870 bruker ~255w idle og ~340W under last Edit: Gjelder for komplett testutstyr der, så da gir jeg meg på det. Er nok ikke psu:) Endret 9. august 2008 av Dundersalt Lenke til kommentar
espenta Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk for tips, men som sagt var det dvd-spilleren som var problemet. Merkelig nok ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå