steinrawr Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 som tittelen sier vil jeg finne armor i GTA III, har letet litt, men finner ingen, så søker hjelp her siden jeg vet at det skal ligge armorer rundt om kring på kartet. noen som vet om noen? eller har et kart med oversikt over dem? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 som tittelen sier vil jeg finne armor i GTA III, har letet litt, men finner ingen, så søker hjelp her siden jeg vet at det skal ligge armorer rundt om kring på kartet. noen som vet om noen? eller har et kart med oversikt over dem? gå inn på www.ign.com og søk på spillet du trenger hjelp til.... funker som et uvær Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 men jeg kunne tenkt meg å vite hvor man finner armor pickups! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 men jeg kunne tenkt meg å vite hvor man finner armor pickups! Ammu-Nation på andre øy, rett over Yazuka oppdragene. Der får du armour for noen gryn. Ja det koster, men du tjener det fort opp igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå