Gå til innhold

en bra gaming pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei, men du får bedre PCer til den prisen. Per dags dato er ATI-skjermkort bedre enn nVidia. Du bør se etter PCer med ATI 4870. :)

Sjekk ut denne: link

Behold HK, CPU, Harddisk, DVD-brenner og RAM. Konfigurer den med 650W Mist PSU, et ekstra Club3d 4870 skjermkort, 64-bit Vista og fjern det du ikke trenger av høyttalere, mus og tastatur.

SUPER PC til cirka 10000.

Lenke til kommentar
Helt grei, men du får bedre PCer til den prisen. Per dags dato er ATI-skjermkort bedre enn nVidia. Du bør se etter PCer med ATI 4870. :)

Sjekk ut denne: link

Behold HK, CPU, Harddisk, DVD-brenner og RAM. Konfigurer den med 650W Mist PSU, et ekstra Club3d 4870 skjermkort, 64-bit Vista og fjern det du ikke trenger av høyttalere, mus og tastatur.

SUPER PC til cirka 10000.

er det en bygge pc?

Lenke til kommentar
Nei, den bygger og tester Netshop for deg. ;)

den kjønte jeg desvære ikke. men jeg tror jeg kjønte det

er det det at på den siden kan du "bygge din pc" på en måte? prøv å forklar på en anen måte pliz

På den siden kan du velge de delene du vil ha til pcen, og de setter det sammen for deg. Endret av ahe4ever
Lenke til kommentar
Nei, den bygger og tester Netshop for deg. ;)

den kjønte jeg desvære ikke. men jeg tror jeg kjønte det

er det det at på den siden kan du "bygge din pc" på en måte? prøv å forklar på en anen måte pliz

På den siden kan du velge de delene du vil ha til pcen, og de setter det sammen for deg.

ok da kjøner jeg. men da må jeg bygge den ime at det er deler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...