fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) er det noen som vet om en bra gaming pc? ikke mye over 10,000. og det skall være en stasjonær pc Endret 8. august 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 To eksempler er Netshop og Datakjeden sine utgaver av DinSide.no PC - Juli 2008 http://dinside.no/php/art.php?id=778107 Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 du kan jo prøve og bygge selv:D? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) du kan jo prøve og bygge selv:D? nei tror ikke det, er ikke det vanskelig? men er det noe biligere? hva er fordelen eller er det ingen fordeler? Endret 8. august 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 1. det er kjempe lett og bygge. pluss at det finne mange guider på www.hw.no som viser hvordan fordelen er at du kan få akkurat den pcen som passer deg. tror ikke det er mye billigere kanskje 10% elns. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sjekk isåfall ut tråden min her. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 ok men er det noen andre som vet om en pc? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) er dene her en bra pc? Endret 8. august 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Helt grei, men du får bedre PCer til den prisen. Per dags dato er ATI-skjermkort bedre enn nVidia. Du bør se etter PCer med ATI 4870. Sjekk ut denne: link Behold HK, CPU, Harddisk, DVD-brenner og RAM. Konfigurer den med 650W Mist PSU, et ekstra Club3d 4870 skjermkort, 64-bit Vista og fjern det du ikke trenger av høyttalere, mus og tastatur. SUPER PC til cirka 10000. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Helt grei, men du får bedre PCer til den prisen. Per dags dato er ATI-skjermkort bedre enn nVidia. Du bør se etter PCer med ATI 4870. Sjekk ut denne: link Behold HK, CPU, Harddisk, DVD-brenner og RAM. Konfigurer den med 650W Mist PSU, et ekstra Club3d 4870 skjermkort, 64-bit Vista og fjern det du ikke trenger av høyttalere, mus og tastatur. SUPER PC til cirka 10000. er det en bygge pc? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, den bygger og tester Netshop for deg. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Nei, den bygger og tester Netshop for deg. den kjønte jeg desvære ikke. men jeg tror jeg kjønte det er det det at på den siden kan du "bygge din pc" på en måte? prøv å forklar på en anen måte pliz Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Nei, den bygger og tester Netshop for deg. den kjønte jeg desvære ikke. men jeg tror jeg kjønte det er det det at på den siden kan du "bygge din pc" på en måte? prøv å forklar på en anen måte pliz På den siden kan du velge de delene du vil ha til pcen, og de setter det sammen for deg. Endret 8. august 2008 av ahe4ever Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Nei, den bygger og tester Netshop for deg. den kjønte jeg desvære ikke. men jeg tror jeg kjønte det er det det at på den siden kan du "bygge din pc" på en måte? prøv å forklar på en anen måte pliz På den siden kan du velge de delene du vil ha til pcen, og de setter det sammen for deg. ok da kjøner jeg. men da må jeg bygge den ime at det er deler Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jepp, det stemmer. Velg alle delene du vil ha. Så setter Netshop den sammen, installerer Windows og drivere, og så tester de at alt er som det skal. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Jepp, det stemmer. Velg alle delene du vil ha. Så setter Netshop den sammen, installerer Windows og drivere, og så tester de at alt er som det skal. kult Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 er det noen andre bra pc'er dere vet om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå