kpsoppen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hei. jeg har et problem med fable.. for da jeg starter spille og trukker på brukeren min og da spillet begynner blir skjermen svart, men lyden er der? jeg ser menyen og alt med da jeg skal spille blir det som sakt helt svart :/. HJELP!! Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har AKKURAT det samme problemet. Etter jeg starter spillet, velger "start new game" (elns) i menyen, har sett ferdig start film-sequensen, og liksom skal starte å spille , så blir skjermen svart. Jeg kan fortsatt høre lyden og alt annet. Noen som vet en løsning på dette problemet? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 husker jeg hadde det samme problemet, og det funket fint når jeg skrudde shadow detail helt ned. etter et kjapt google søk ser det og ut til at fable har problemer med å fungere i Vista Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg prøvde dette zeox, og det funka fint... i 15 minutter : P. Etter landsbyen ble invadert av røvere, og det ble en ny film-sekvens, så ble det svart igjen :S Er det noen andre som har en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå