Gå til innhold

kan man stille inn et kamera, så at det tar 3 bilder samtidlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.

kan man stille inn et kamera, så at det tar 3 bilder samtidlig?

har sony a350

Hva mener du med samtidig egentlig? Tre bilder i akkurat samme øyeblikk eller tre bilder kjapt etter hverandre?

3 bilder kjapt etter hverandre, eller i akkurat samme øyeblikk..

går det ann?

Lenke til kommentar

Tre i samme øyeblikk er både umulig (såvidt jeg vet) og unødvendig, men 3 rett etter hverandre går fint derimot. Jeg kan ikke Sony, men sjekk manualen som fulgte med og finn instillingen for seriebildetagning. (er ikke sikkert det heter det i manualen)

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Jeg regner med at det creT egentlig spør om er en brakketing funksjon, der en tar tre bilder etterhverandre med med forskjellig eksponering. Da gjerne i forbindelse med HDR.

 

Der må jeg nok, som flere andre, be deg om å lese manualen. Jeg har ikke Sony kamera, så jeg vet ikke hvordan det stilles inn. Men se etter AE bracketing eller HDR mode eller lignende.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det creT egentlig spør om er en brakketing funksjon, der en tar tre bilder etterhverandre med med forskjellig eksponering. Da gjerne i forbindelse med HDR.

 

Der må jeg nok, som flere andre, be deg om å lese manualen. Jeg har ikke Sony kamera, så jeg vet ikke hvordan det stilles inn. Men se etter AE bracketing eller HDR mode eller lignende.

 

Tom

ok tom.

det var i forbindelse med HDR, jeg lurte på dette ja.

skal lette i manualen;)

 

har ikke manuelen her, men kan det være en knapp som heter AEL?

 

takker for svar!

Endret av creaT
Lenke til kommentar
har ikke manuelen her, men kan det være en knapp som heter AEL?

 

takker for svar!

AEL kan nok ikke hjelpe deg da det står for Automatic Exposure Lock. Trur eg. Men søk på nettet, så er det mulig at du finner en Sony manual der.

 

Tom

ok

takk for hjelpa=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...