Arne Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk min første våpensøknad innvilget, og i tillegg har jeg kjøpt hagle, så nå er alt klart for jakten! Søkte hos politimesteren i Odda på tirsdag. Selv om det var ferie og før-jakt-tid, godkjente han den på torsdag og jeg fikk den i posten i dag! Så den dagen jeg fyller 16 (noen dager til) blir det å reise rett til Super-G i åsane for å hente børsa! :D Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) We have a NEW Hero!! Endret 8. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 16-åringer med våpen. Akkurat det samfunnet trenger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Betre med 16-åringar som sit på PC-en med WoW eller CS dagen lang? Gratulerer Arne! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Når jeg får unger, så skal de ha våpen og være medlem i skyterklubb. Jeg er for våpen rett og slett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tja, 16-åringene som spiller WoW flyr ikke rundt og skyter levende ting i det minste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Så heile verda bør bli vegetarianere? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det hadde blitt en bedre verden av det, ja. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hva har dette med saken å gjøre? Bytex og dere andre: Hvis dere følelsesmessig ønsker å argumentere mot jakt er ikke en gledes-tråd for en 16-åring som skal på jakt plassen. Alt til sin tid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Grattis til Arne! Hvis du legger børsa hjemme og møter opp på TG09, så vil du sikkert oppleve at alle svette nerder digger akkurat deg! LANparty.de: One last question: Last year a few people from germany visited TG04 and wondered about the „ARNE!“ shouts. Could you explain this ritual? Vegard Skjefstad: The great ARNE mystery. Yeah, well, I sort of would like to keep the origin of ARNE shouting to be a mystery, it makes the whole bit just that tad cooler. What we do know is that the number of Arne's present at TG every year does not shrink. 2003 and 2004 there were 17, and so far we have 16 Arne's registered for TG05. So even this year, I suspect there will be Arne. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hehehe... Tror jeg likegodt tar med meg hagla jeg, så kan kompisen min hive leirduer utover LAN-bordene. "Faen den kortslutta! ZOMG jei har fåt et hagl i prosessorn!!!22" Forresten, hva var den casen med ARNE-ropene? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "Arne" var visstnok en deltager en gang i tiden som ble ropt opp til informasjonen fordi moren var bekymret eller noe slikt.. AAAARNEEEEEEE Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er hundre forskjellige versjoner av Arne-historien..noen sier det var en tech crew fyr folk ropte på for å få hjelp med nettverket ett år. Og så har bare folk fortsatt å rope Arrrneeeeeeee selv om ingen heter Arne i tech der lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå