SillyS Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei Jeg lurte på om det finnes andre merker enn nokia hvor man kan legge inn bursdager i kalenderen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Man kan vel gjøre det på Sony Ericsson også. Andre merker har jeg ingen erfaring med, men vil anta at det er mulig hos dem også. Endret 8. august 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
SillyS Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Man kan vel gjøre det på Sony Ericsson også. Andre merker har jeg ingen erfaring med, men vil anta at det er mulig hos dem også. Jeg kjenner flere som har Ericsson, og ingen av de kan det. Heller ikke på hjemmesiden hvor man kan "prøve telefonen" er dette mulig. Jeg har sett på nettet at noen mente at det var enkelte Ericsson som dette er mulig på, men det er litt vanskelig å gjette seg til om dette gjelder nye modeller eller ikke. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det går jo selvfølgelig an å gå på en telebutikk å spørre litt da, du vil garantert få svar og du vil også få muligheten til å trykke på de forskjellige modellene... Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Går på min K610i, og den er to år gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå