GrevenLight Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke hvor denne skal postes, så flytt den dit hvor den hører hjemme! Men, Jeg lurer på om man får noen spessiel effetk av og røyke Enebær. Har hørt at man kan bli Høye av det, men vet ikke helt. Er det farlig? Blir man høy? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 fisk blir røykt i enebær, det er ikke noe coffeeshop-opplegg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke hvor denne skal postes, så flytt den dit hvor den hører hjemme!Men, Jeg lurer på om man får noen spessiel effetk av og røyke Enebær. Har hørt at man kan bli Høye av det, men vet ikke helt. Er det farlig? Blir man høy? Jeg har vokst ihvertfall 20-30 cm siden jeg begynte å røyke einer for 4 år siden når jeg var 15 . Så ja. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 JEg elsker fisk røkt i enebær. PÅ hytten lavet jeg meg en egen liten ovn, rett og slett en røkeovn, for fisk. Jeg røket store jeg røket små, de ble ganske enkelt så deilige av å røkes. Selv røker jeg ikke enebær, men mine fem små fisker røker meget, synd de er så meget døde når jeg røker de. I den deilige smug røkes mine fisker, god trekk og lang pipe er regelen. DA kaldrøkes fiskene, og blir svært delikate. I over fem timer har jeg røket fisker. Det hender jeg stikker mitt lille hode inn for å røke med de. Jeg blir ikke riktig like delikat. Men middagsmat får jeg da... Røk ikke enebær, for da blir fisken sint på deg! Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kan anbefale furu/enebær te. Smaker utmerket. Kjetil Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 altså fy faen nå må dere slutte med dere. Nå er det nok ass jævla hyttepine tusseladd!!!! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 altså fy faen nå må dere slutte med dere. Nå er det nok ass jævla hyttepine tusseladd!!!! Ja! Slutt med hyttepine tusseladd nå! Det er en ordre! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 altså fy faen nå må dere slutte med dere. Nå er det nok ass jævla hyttepine tusseladd!!!! Pina hakka meg dø? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Øøøøøøy, duuuude! Prøv å røyke enebær ass, blir driii...hi hiiiithøyyyy! Drit i lightern, this is the new shitz, maaaan.... EDIIIIT! Hakke en...gang ho-ho-hooodepiiiineeeeee.... Endret 9. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Höy på enebär, skal ut å plukke og lage monopol Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det finnes mykje rart du kan bli høy på, men akkurat dette er bullshit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Te med enebærsmak kan gjøre deg svimmel. Spesielt om du bruker 13+ skjeer med sukker i den. Ellers er røkt fisk ganske fullt i smak, men tror ikke det gjør noe med høyden din... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det finnes mykje rart du kan bli høy på, men akkurat dette er bullshit. Jasså, kjenner til noe som holder til i den norske skog? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fleinsopp Yess, sesongen for det nå. Men altså, hva er greia med å prøve å røyke alt mulig dritt som "vistnok" skal ha en virkning? Bedre å dra ned til akerselva å kjøpe seg ei bønne da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hele osloområdet er jo tørt for tjall uansett, så. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nevnte noen roseblader? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Muskat, billig og effektfullt. Fleinsopp Yess, sesongen for det nå. Men altså, hva er greia med å prøve å røyke alt mulig dritt som "vistnok" skal ha en virkning? Bedre å dra ned til akerselva å kjøpe seg ei bønne da. Fleinsopp er jo litt meir psykedelisk da Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Seff, bare nevnte det Hvis han har lyst på sopp så er nå den beste tiden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hørt at det er effekt av å røyke nøttekjerne-skall (brune laget over kjernene), slimet på bananskall (bananin) og froskeskinn. Kilder: Anarcistic cookbook v2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå