cyber-shot Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Trenger rett og slett litt bildekritikk og synspunkter på dette bildet Farger? For dyster? Trengs cropping? U name it. Jeg liker det, men det spørs egentlig om det er noen andre her som liker det også. På forhånd takk Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke at jeg er erfaren i det hele tatt når det gjelder bildekritikk osv, men det eneste som slår meg er at du nok med fordel kunne klonet bort tråden/kvisten, eller hva det nå er, mellom beina til personen i bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Synes du har fått til et veldig interessant motiv jeg...ville vel prøvd å få det en tanke lysere, selv om "stilen" krever at det skal være mørkt, i tillegg rettet opp den ørlille skjevheten bildet har. RandiA Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 liker dette bildet. jeg syns det treet/busken til venstre tar litt mye av opmerksomheten i forhold til personen som er inne i røret, men kanskje det er bare meg. men alt i alt er bra bilde;) ps: førske gangen jeg kommenterer et bilde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette er et av de bildene man må åpne for å se noe. Men da jeg gjorde det spurte jeg meg selv om det er en stor ape eller jeti-en vi ser i det røret. Jeg synes det er nødvendig å henge seg opp i for mange feil her, men mer himmel og mindre vann hadde gjort seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg liker bildet, men jeg liker ikke lyset som faller på personens skulder og lår. Syns det ødelegger litt. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Blei skremt da jeg åpna bilde,hehe.. Som PMnormal skriver trodde jeg dette var en yeti eller noe og ikke et menneske hehe. Interessant motiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå