olavaust Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har ein dm 500s Plutselig begynte den og restarte seg hvert minutt. Nå klarer den ikkje og finne satelittene. har thor og sirius. Snr er på maks 40 % og Agr og Ber på 0 %. Kobler til svigers sin dm500s og den popper opp med 88% på både snr og agr. Dette er det samme som min hadde før den begynte og "klikke" Hva kan vere galt? Alle satelitt instillinger er like... har skiftet parabol og disqs for eg trodde dette kunne vere årsak. Den klarer ikkje søke inn kanaler Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Enten er det strømforsyningen som begynner å få det eller så er det tunerblokken som er gåen.Dette er svakheter på DM500 som jeg har hørt Lenke til kommentar
olavaust Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Enten er det strømforsyningen som begynner å få det eller så er det tunerblokken som er gåen.Dette er svakheter på DM500 som jeg har hørt Garanti? Dreamboxen er godt 2,5 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå