Gjest Guest_estragon_* Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har hatt dame lenge nå, og i starten var alt fint. Men etter hvert har henne blitt mer og mer "øm" etter sex, altså at henne ikke vil ha sex igjen. Dette er irriterende for jeg vil ofte gjøre det flere ganger på rad. Noen som har noen anelse om hva dette kan skyldes? Vi er begge 18 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det vanligste problemet er at jenta ikke blir våt nok, og det vanligste problemet til dette igjen er at gutten stresser og ikke vet helt hva han driver med. Mange gutter tenker kun på seg selv, og tror at jenter kan bli klare like raskt; men sånn er det altså ikke. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hva mener du med øm? Blir hun sår? Er dette din tråd også, eller er det bare tilfeldigvis samme gjestenavn? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20 Endret 8. august 2008 av Juliess Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kan tenke meg at du er for røff for henne kanskje...! ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_estragon_* Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, ikke samme person. Når man har bruker selv og svarer på innlegg fra en gjest, kommer navnet opp som estragon.(hvis du trykker på svar nå, så kommer det en liste over de siste innleggene. Alle gjesteinnlegg vil stå der som estragon). Nettopp derfor jeg valgte det navnet But lets get back to the questions at hand. @Mimir: Har hatt flere jenter før, og jeg har vært sammen med henne her i over to og et halvt år, så jeg kan nok si at jeg veit hva jeg driver med. Hu er alltid våt, og hvis hu er kåt men ikke våt, har vi glidemiddel(ikke slikt vannbasert tull). Kan ikke huske sist gang hu var så tørr at ting var ubehagelig.(Og vi er begge ganske følsomme på sånt). Vi har alltid plenty med forspill, med kyssing, avkledning og i det minste noen minutter med sleiking og suging. Hu blir klissvåt av å suge meg, så det er vel heller ikke noe negativt. Mulig jeg er litt røff, men hu sier ofte at hu vil at jeg skal "ta hu skikkelig". Det er sjelden hu sier at jeg er for hardhendt. Kan jo prøve å ha skikkelig rolig sex i dag, og se hvordan det går? Skal på fest i kveld, og da blir det nok litt kosing etter hvert Lenke til kommentar
Gjest Guest_estragon_* Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Forresten, hu blir ikke sår. Det er ikke et friksjonsproblem. Vi har ikke gått så veldig inn i detajl på hva som gjør vondt og hvordan, men jeg tror det er som et blåmerke - både inni og utenpå tissen Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) "Estragon" Dette er kanskje et pinlig eller show off spørsmål: Hvor lang er penisen din? Vaio Endret 9. august 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva med å bare spørre om hvor lang penisen hans er, isteden for å gå lange omveier med ord som "Lillebroren" og sånt? Lenke til kommentar
Gjest Guest_estragon_* Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er da ikke noe pinlig i å svare på det? Dere veit da ikke hvem jeg er, og den er heller ikke så liten at det er flaut å snakke om Den er vel omtrent 18 cm. Har ikke linjal, men jeg målte for to år siden(over, inntil beinet), og da var den 17,5. Den har vokst bittelitt(ihvertfall i omkrets) siden da. Kan legge til at jeg fyller hu godt opp, men jeg har aldri virkelig "bunna", altså når jeg støter, er det ikke noe som stopper den. Men det er fortsatt trangt inni der da. Kan ha noe med at hu regelmessig trener musa si for ikke å bli løs? Det er ikke super-utrolig-megatrangt, men det er såpass at jeg koser meg inni der. Det burde da være normalt? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) hehe Du må vite at snitt-lengde på skjeden er kun 8-10cm? (Hvor høy er dama din?) Du sier at du ikke føler å har "bunna", men det betyr ikke at du ikke har truffet "bunnen." Det kan være en sannsynlighet at du stempler hun for hardt....... på bunnen. Du får ta det litt roligere neste gang, ser om det hjelper... Lykke til! Vaio Endret 9. august 2008 av Vaio Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har hørt at det kan være vondt for jenta i etterkant hvis man støter for dypt ja. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis man støter bånn konstant over tid, kan det føre til smerte, men enkelte liker å bli.. bånnet også. Prøv å ta det litt mer sakte? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Man trenger faktisk ikke å støte med bulldoserkraft for at det skal være godt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har opplevd lignende smerter som du beskriver.. Det kan også være tegn på sopp eller infeksjon. Mulig at hun har fått en rift av at hun har fått litt røff behandlig, som ikke har klart å gro skikkelig. Slik at når dere holder på så berører dere på området og det blir betent.. Tenk deg at du peller på det samme såret hver dag og spør meg hvorfor det er rødt og vondt og ikke blir bra? Anbefaler å ta en tur til helsestasjon for ungdom og ta en gynekologisk undersøkelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå