VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva med å lage egne bakgrunner.. jeg har nesten sammme bakgrun som det clansiden til cs clanen min har.. bare modda.. den er drit stilig og passer bra til å organisere ikonene Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Svarte som er best da Buhu den "The Inner You" thingyen ble alt for liten for min oppløsning Men den var feet Altfor liten faktisk.... Kanskje du har ALTFOR stor oppløsning... Hvis du har dual, kjør et bilde + et speilvendt. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Har dette jeg Endret 3. mars 2004 av Sh4d3y Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvilken visual style bruker du? Icons - i-Complex : Link Visual Style - ChaNinja Blue : Link Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 _StatuS_: Sprengningsekspertene 2 er den desidert beste filmen jeg noen gang har sett! Jeg lo! hvor får man lastet ned disse filmene? var en kompis som kopierte den på et lan for en stund siden, men han har den ikke lenger. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Her er min bakgrunn. Litt kornete pga høy oppløsning. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 DesktopBakgrunnsbilde du henger mye på ogrish.com? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) min desktop Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram Endret 13. mars 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 min desktop Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram Sinnsykt grim sketch, helt konge Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 min desktop Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram WOOWW vilken visual theme ?? MÅ bare ha Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 som sagt ikke hjemme så husker jeg ikke helt hva themet heter men kan finne i morra er ganske kraftig redigert da...bare bars og lignende som er som det opprinnelige themet..skulle gjerne ha byttet de ut med noe litt mer svarte da..slik at de kler bakgrunnen min men det har jeg atm ikke funnet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 http://serqevx.com/test/bildeupload/bilder/Ely%20BG.gif Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 min desktop Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram WOOWW vilken visual theme ?? MÅ bare ha Her finner du programmet jeg bruker for å legge inn visual theme...Og btw jeg har win2k pro Så man må ikke ha XP for å bruke det Selve themet jeg har brukt heter insigna ellerno lignende...Men som sagt er det mye jeg har gjort om på (lagt inn/fjerna en del addons, skifta alle fargene jeg har klart å skifte osvosv) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Hvordan mekker du sånn programtaskbar på desktopen? Jeg har aldri blitt/vært noen 1337 stylist... Nvm, fikk det til nå... Endret 14. mars 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå har jeg mekka meg en ny en jeg også: http://home.no/terhekk/l%e8%20t%f8ft.PNG Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Ny desktop: Link Endret 16. mars 2004 av Outlook Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nice din da heaven and hell hvilken theme er det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ny desktop: Link Hvilket theme og ikoner bruker du? Stilig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå