Bamse_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva bruker man for å få bort fargen i tekstboksen til iconene i Windows 2000 pro? Blir litt hærpa med farger på ett pent bilde Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) photoshop'a Longhorn wallpaper.. Sorry, men det så for jævlig ut... EDIT: Og plastic Wrap, eventuellt embos, kvalifiserer ikke til å "photoshoppe" Endret 8. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 photoshop'a Longhorn wallpaper.. Sorry, men det så for jævlig ut... veldig enig...mye penere sånn som det er orginalt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 photoshop'a Longhorn wallpaper.. Sorry, men det så for jævlig ut... EDIT: Og plastic Wrap, eventuellt embos, kvalifiserer ikke til å "photoshoppe" Hva bruker du da? Får ikke til så mye bedere enn det er jeg heller... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Det er ikke "en ting" man bruker Men man bruker deinitivt ikke plastic wrap på et allerede ferdig wallpaper og kaller det "photoshoppa" bfisk Endret 8. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det heter ikke "photoshopped", det heter "endret på med Adobe © Photoshop ®" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) ikke no bakgrunn .. TAr jo minne det . bare Svart Edit:skriveleif Endret 9. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Helt svart er, jo best, de andre dreper ytelse. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det heter ikke "photoshopped", det heter "endret på med Adobe © Photoshop ®" <-LINK->Stemmer, eller editert. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det heter ikke "photoshopped", det heter "endret på med Adobe © Photoshop ®" <-LINK->Stemmer, eller editert. Seriøst, det der må være tull. Ingen selskaper tar seg selv så høytidlig... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det heter ikke "photoshopped", det heter "endret på med Adobe © Photoshop ®" <-LINK->Stemmer, eller editert. Seriøst, det der må være tull. Ingen selskaper tar seg selv så høytidlig... Eh, jo. Adobe ® gjør faktisk det. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er så genialt det bilde at det måtte bare bli bakgrunn min! Liker svarte bakgrunner. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 http://tnett.no/anders/h2/decorticationofdeath.jpg Er så genialt det bilde at det måtte bare bli bakgrunn min! Liker svarte bakgrunner. Ugh, kvalmt Liker lyse og pene bakgrunner jeg, som får meg i godt humør Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Litt opp topic: Hadde lenge bare lyse bakgrunner, for det meste råe tegnebilder, spesielt innen sjangern Dungeons & Dragons. Men om vintern blir jeg dyster, å då blir det bare mørkt. GLEDE SÆ TEL SOMMARN! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Min desktop akkurat nuh Her var det endel stilig! Kan du si meg hva du har brukt og gjort for å få det slik? Veldig tøft, hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 heh, er det bare meg, eller så typen til høyre på bildet ganske tvilsom ut? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 heh, er det bare meg, eller så typen til høyre på bildet ganske tvilsom ut? hva mener du med tvilsom(ved dette tilfellet)? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 MBM5 = motherboard monitor 5 søk på google.. orker ikke finne link.. søk MBM 5 på google.. da kommer sida frem.. dere må sette opp programmet da.. alle hovedkort har forskjellig oppsett hmm du med motehrboard 5 eller ka samma ******.. kossn fikk du t digitale tall? å kossn fikk du den MM5 dashboard på linja t høyre ? æ får den bare på start linja .. hvis æ jerne den så forsvinn alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå