Sondre^^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ..hva dæsken er det TopDog og Sondre^^, med flere, har i bunnen på skrivebordet sitt? Sånn stor, svær meny-greie.. Det er WinXP, ikke sant? Det var egentlig veldig stilig! Bruker dere sånn StyleXP, eller noe lignende for å skifte utseene? mvh Bone jeg bruker stylexp for mac skin, og y'z dock for å få den tøffe docken du kan som sagt også bruke objektdock eller stardock, men jeg liker y'z dock best. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det skrives "bakgrunn" min: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) jeg bruker stylexp for mac skin, og y'z dock for å få den tøffe docken du kan som sagt også bruke objektdock eller stardock, men jeg liker y'z dock best. Stardock er firmaet bak Objectdock. Liker Objectdock bedre en Y'z. Flere muligheter, men smaken er som baken. Endret 27. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) EDIT Endret 1. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Mine. En gammel wallpaper som jeg fant på deviantart i dag. /me er happy =) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min Desktop Den var herlig Er det der Objectdock? Må vel prøve ut det jeg og da. Digger Mac-utseendet etter å ha drevet med det på skolen en god del Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er objectdock. Bruker et brushed mac theme. Fant det på Wincustomize hvis jeg ikke husker feil. Har et egenmodifisert wallpaper også. Her Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bruker Blade bakgrunnen på styleXP (har ikke webspace å legge ut bilde på) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) http://www.home.no/victork/desktopfeb.JPG Endret 1. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har da vert sinnsvakt mange slike tråder før vel?! http://home.tiscali.no/ompatut/desktop.gif Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 My desktop this is how it looks like Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har da vert sinnsvakt mange slike tråder før vel?! http://home.tiscali.no/ompatut/desktop.gif Samt at denne har blitt bumpet nå og da... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Min Deskop k00l! *wonder why you say something like that...* Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Min desktop pleier ikke ha engelsk. men et spill dere sikkert har hørt om som ikke funker under norsk . den stripa på siden er digg. alle programmene jeg bruker ofte, og den ligger alltid øverst så jeg kan gå inn dit uten og gå tilbake til desktopen. prøver å kjøre det cleanest mulig Edit: Skriveleif Endret 7. februar 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Min Deskop k00l! Konge fett lagd HalTan. Takk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå