adawen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Den gassmaska er vel i grunn et Winamp3.0-skin om jeg ikke tar feil. True that. Jeg sa vel heller aldri at den var en del av wallpaper'et... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Min: http://home.no.net/hocico/images/Hmm./Femme.jpg Cool bakgrunn, hvor har du funnet den? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er generelt sett motstander av bakgrunnsbilder Min bakgrunn er mørkmørk blå. Er ikke akkurat som jeg ser noe særlig til den uansett. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er generelt sett motstander av bakgrunnsbilder Er til en viss grad enig med deg. Jeg velger alltid bagrunsbilder som er stort sett ensfarget. De skal være rolige og helst i mørkere blåfarge, mørk rød eller svart og uten alt for mye fanzy grafikk, grafikk/bilde skal være begrenset til høyre del av skjermen eller bunn slik at det ikke havner bak og forstyrrer ikonene på venstre side. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en docklet som viser ikonene i system-tray'en? Bruker Objectdock. Endret 26. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Cool bakgrunn, hvor har du funnet den? Har mekka den selv, i PS. Du kan få bildet, hvis du vil. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Internet explorer: Opera iTunes: Winamp Half-life: The All Seeing Eye Counter-Strike: Steam mIRC: mIRC K: Kazaa AppleWorks: Word Papirkurv (det er windows xp, ikke mac os. har forresten boot screen og login screen fra mac os x, og like etter at jeg la opp dette screenshotet endra jeg alle mappe-ikonene til å ligne de fra mac ) Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (det er windows xp, ikke mac os. har forresten boot screen og login screen fra mac os x, og like etter at jeg la opp dette screenshotet endra jeg alle mappe-ikonene til å ligne de fra mac ) Så du er sånn der .. shemale aktig sak ? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (det er windows xp, ikke mac os. har forresten boot screen og login screen fra mac os x, og like etter at jeg la opp dette screenshotet endra jeg alle mappe-ikonene til å ligne de fra mac ) Så du er sånn der .. shemale aktig sak ? skal ikke nedverdige meg til å gi deg et ordentlig svar på den posten der. men nicket ditt "jævlig tøft 2k azz lxm" Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Her er mitt siste screenshot! (1280x1024; 112kB) Clean and simple... Endret 26. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Her er mitt siste screenshot! (1280x1024; 112kB) Clean and simple... Det er en syk bil.. men fortsatt ikke like syk som Bugatti Veyron Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Min kjedelige bakgrunn Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har mekka den selv, i PS. Du kan få bildet, hvis du vil. Steinbra jobba! Har du mer "kunst" alla dette? Jeg klipte å limte litt så nå har jeg den, bare ansiktet er litt mindre og ikke så prangende som din, passer bedre sånn på jobbPC'n som andre kolleger ser i åpent landskap Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Steinbra jobba! Har du mer "kunst" alla dette? Har noen til, ja...Ganske "mørke". Jeg klipte å limte litt så nå har jeg den Tenkte hvis du ville ha en som ikke var "slanka" for web. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ..hva dæsken er det TopDog og Sondre^^, med flere, har i bunnen på skrivebordet sitt? Sånn stor, svær meny-greie.. Det er WinXP, ikke sant? Det var egentlig veldig stilig! Bruker dere sånn StyleXP, eller noe lignende for å skifte utseene? mvh Bone Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Den du ser nederst er en dock. I samme gate som den du finner på OSX. Hvis du googler litt så kan du søke på Y'z dock eller Objectdock. Selv bruker jeg Objectdock. Uteseende på vinduer, taskbar osv kan byttes med fks. StyleXP ja. Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 skal ikke nedverdige meg til å gi deg et ordentlig svar på den posten der. men nicket ditt "jævlig tøft 2k azz lxm" Jawohl, herr Übermensch! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Mitt bakgrunnsbilde ser slik ut. Her Irriterende at denne tråden heter bakrund ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå